  • 1. Data: 2004-01-20 22:10:13
    Temat: Karta VC w BPH
    Od: "_pepis" <k...@p...fm>

    Witajcie!

    Czy ktos wie ile trwa zdobycie karty Visa Classic (SIlver) w BPH? Jest to
    karta DEBETOWA, nie posiadam konta w BPH. Za niecale 2 tygodnie wyjezdzam i
    chcialbym miec ze soba karte wypukla (kwestia pozyczenia samochodu). Liczy
    sie przede wszystkim czas.
    W poblizu mam jeszcze PKO BP (tez wydaje podobno VC Debetowe), moze lepiej
    do nich isc?

    Dzieki z gory za wszelkie informacje. Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-20 22:21:25
    Temat: Re: Karta VC w BPH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    _pepis <k...@p...fm> wrote:
    > Dzieki z gory za wszelkie informacje. Pozdrawiam

    Khem - tak szybko to raczej nigdzie nie dostaniesz....
    Wymyslaj alternatywny scenariusz.

  • 3. Data: 2004-01-21 15:46:51
    Od: "TL" <t...@w...pl>

    Użytkownik "_pepis" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witajcie!
    >
    > Czy ktos wie ile trwa zdobycie karty Visa Classic (SIlver) w BPH?

    Min. dwa tygodnie. Czasami krócej, ale to zależy. Musisz podejść i pogadać.

    TL

  • 4. Data: 2004-01-21 16:09:43
    Od: "_pepis" <k...@p...fm>

    Juz sobie poradzilem. Millennium i karta KREDYTOWA. Z lokata na
    zebezpieczenie. Podobno maja zdazyc. Zobaczymy...

    W BPH rozmowa byla bardzo lakoniczna, w PKO BP podobnie.....

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-21 16:11:30
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > do nich isc?
    >
    > Dzieki z gory za wszelkie informacje. Pozdrawiam

    W BPH trzeba mieć 3 miesiące konto i wpływy. W uzasadnionych przypadkach dyr.
    oddział może się zgodzić na wydanie karty szybciej. Od złożenia wniosku (przez
    internet) miałem kartę po tygodniu.
    Piotrek

  • 6. Data: 2004-01-21 23:23:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_pepis" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    Nierealne w dwa tygodnie. Ja czekam na tę kartę miesiąc. A mam u nich
    konto. Dostałem już PIN. Podobno w fabryce kart skończyły się plastiki -
    to informacja od pani z okienka. Kończą im się regularnie, bo w tamtym
    roku czekałem miesiąc na SEZAM ELEKTRON, który niestety starł się był
    przed czasem i był nieczytelny.