  • 1. Data: 2005-05-23 11:22:08
    Temat: Karta Kredytowa Raiffeisen BANK ?
    Od: "Donio" <d...@t...pl>

    Noszę sie z zamiarem założenia karty kredytowej
    Reiffeisen Banku (Visa Classic) tylko nie wiem czy to dobry wybór?
    Głównie interesuje mnie ubezpieczenie za granica które jest dla 3 osób
    jeśli posiada się powyższa kartę.
    Co muszę zrobić żeby to ubezpieczenie za granica obowiązywało mnie jak
    wyjadę?

  • 2. Data: 2005-05-24 21:16:57
    Temat: Re: Karta Kredytowa Raiffeisen BANK ?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    aby ubezpieczenie obowiązywało muisz zrobic rezerwacje hotelu z podaniem
    numeru karty albo zapłacic za hotel (ale wtedy ubezpieczenie obowiazuje od
    dnia zapłaty) albo wykupic bilet zagranice - dotyczy to wszystkich osób
    (czyli musiz zapłaic ta karta za wszystkie osoby).
    Nie wiem czy dotyczy to zapłaty za beznyne zagranicą.

    Ubezpieczenie ma dobre kwoty.