  • 11. Data: 2010-04-21 21:29:40
    Temat: Re: Karciana reklamacja transakcji internetowej
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro.
    > Za jaka usluge zaplacil QXL?

    mial karte z citi - warto zlozyc reklamacje, mnie zawsze uznawali i kasa
    wracala ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-04-22 18:23:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 00:25:37 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Tego nie wiem, napisalem ze nie znam sie na Allegro.
    > Za jaka usluge zaplacil QXL?

    Przelania należności za towar do sprzedawcy.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 13. Data: 2010-04-22 20:09:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> writes:

    > Przelania należności za towar do sprzedawcy.

    Dostal na to od QXL rachunek/fakture?
    Czy moze QXL nie jest strona transakcji, a jedynie posrednikiem, zas
    transakcja to zaplata karta za okreslony towar?

    Ma konto w QXL, ktore mogl zasilic?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2010-04-22 20:49:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 20:23:48 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    >>> Tak. Tyle, że on zapłacił nie za towar sprzedawcy, tylko QXL Polska za
    > Przelania należności za towar do sprzedawcy.

    Jako kupujący nie płacisz za nic QLX. Płacisz za coś MC/VISA używając
    karty? Masz na to jakąś umowę z nimi?

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-04-22 20:52:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 10:50:36 +0000 (UTC), Podatnik napisał(a):

    > Kupiłem coś na allegro i zapłaciłem kartą kredytową. Towaru nie dostałem,
    > sprzedający zbiera negatywy.
    >
    > Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy poprzez reklamację transakcji na karcie, czy
    > też jedynym rozwiązaniem jest pofatygowanie się do organów ścigania w celu
    > spełnienia warunków Programu Ochrony Kupujących?

    Kiedyś słyszałem, że w takim sporze uczestniczą 3 strony: kupujący,
    sprzedający i organizacja karciana.
    Reklamację można składać za pośrednictwem banku i trwa to ok 60 dni.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index5.ph

  • 16. Data: 2010-04-23 21:13:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 22:49:53 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Jako kupujący nie płacisz za nic QLX. Płacisz za coś MC/VISA używając
    > karty? Masz na to jakąś umowę z nimi?

    Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu płacisz i za co.

  • 17. Data: 2010-04-24 00:54:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Nie? To zobacz sobie kiedy wprowadzasz numer karty komu płacisz i za co.

    Przeciez pisalem ze nie znam sie na Allegro.

    No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2010-04-24 22:28:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 02:54:32 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Przeciez pisalem ze nie znam sie na Allegro.
    >
    > No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp?

    Płacisz kwotę dla QXL.

  • 19. Data: 2010-04-25 11:24:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    > Czy moze QXL nie jest strona transakcji, a jedynie posrednikiem, zas
    > transakcja to zaplata karta za okreslony towar?

    Obecnie to wygląda tak, że pieniądze płacisz Allegro (czy tam QXL -
    właściciel Allegro) na jakiś ichniejszy rachunek, a po jakimś czasie
    (może to być różnie) Allegro (QXL) przelewa pieniądze na konto sprzedawcy.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2010-04-25 14:02:07
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Krzysztof Halasa" napisał:

    > No to komu konkretnie i za co? Jakis screenshot, regulamit itp?

    Musisz z nim dyskutować?
    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/pza_agreemen
    t.php