  • 1. Data: 2011-03-07 14:33:46
    Temat: Kadafi czyli chuc do ropy, brzydka chorobka anglosasow
    Od: fatso <f...@t...net>

    Laskawcy nie zauwazyli zapewne, ze grupka brytyjskich komandosow
    buszowala sobie po pustyni libijskiej w ten weekend, rzekomo chroniac,
    dyplomate.
    Tak jakby
    to byla ziemia niczyja. Dali dupy, zostali zlapani i przepedzeni bo
    Libijczycy nie zapomnieli
    jeszcze jak po Cyrenajce ganial brytyjskich najezdcow marszalek
    Rommel.
    Ja, gdy zobacze w TV tego krypto-pedala Williama Haigue, brytyjskiego
    ministra od zagranicy-
    to mnie trzesie. Facet cos tam belkocze o humanizmie, mowi tym
    denerwujacym glosem
    a w oczach ma chciwosc. Chuc do ropy nim targa ale zapewne mieso
    armatnie juz beda mieli dac
    w ramach sojuszu Polacy.
    To ja juz wole aby przy wladzy pozostal Wujek Kadafi. Fajny jest,
    ubiera sie niczym pajac. Dla swiata
    nieszkodliwy. A ze tam sobie zabije kilkuset berberow co sie mu do
    studni z nafta dobieraja?
    Takie tam odwieczne prawo zycia. Kto kradnie ze studni bez zgody
    szejka- ten musi dac gardlo.

    fatso