    From: "ViNYL" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KREDYT STUDENCKI
    Date: Sun, 6 Oct 2002 16:03:38 +0200

    Witam.

    Tak sie jakos zlozylo, ze jestem od kilku dni studentem. Zainteresowal mnie
    bardzo temat tzw. preferencyjnego kredytu studenckiego. Na stronach www
    mozna znalezc wiele informacji na ten temat, jednak mam pewne watpliwosci.
    1. Przez 5 lat (50 miesiecy) bank wyplaca miesiecznie po te 450zl. Potem
    przez roczek po zakonczeniu studiow nie dzieje sie nic, a nastepnie przez
    100 m-cy splacam kredycik w miesiecznych ratach po 225zl + odsetki.
    2. Przez okres wyplacania pieniedzy przez bank oraz przez rok po zakonczeniu
    studiow nie place zadnych odsetek (placi je skarb panstwa).
    3. Jesli po tym czasie splace calosc, to nie zaplace ani gronia odsetek.
    4. Oprocentowanie kredytu wynosi 1/2 stopy redyskontowej weksli NBP (obecnie
    4.25%) w skali rocznej.
    To chyba rozumiem, ale jak obliczyc jaka kwote bede musial splacac potem co
    miesiac, jesli zalozymy ze oprocentowanie przez caly ten czas pozostanie na
    obecnym poziomie (czyli 4.25%, co jest malo prawdopodobne)?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Pawel Gluba