  • 1. Data: 2002-03-16 13:35:18
    Temat: Inteligo - serwisy telefoniczne
    Od: "Stasiek" <s...@w...USUN.pl>

    Witam!
    Mam konto w Inteligo i chce zablokowac dostep do automatycznego serwisu
    telefonicznego, jednak obsluge konta przez konsultanta chce zostawic (np. w
    przypadku zmianu PIN karty albo przypadkowego zablokowania dostepu do konta
    przez internet). Babka w infolinii powiedziala, ze tak nie mozna zrobic:
    albo mam wszystko albo nic.
    Moje pytanie: czy komus udalo sie wylaczyc serwis automatyczny nie
    wylaczajac obslugi konta przez konsultanta?
    Pytam bo jak wiadomo z infoliniami roznie bywa i czasami wprowadzaja w blad.

    --
    ===== Pozdrawiam === Stasiek [ GG 1550715 ] ======