  • 11. Data: 2003-10-19 12:30:14
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote in message
    news:bmtrcv$qk7$1@news.onet.pl...

    > ... identyczną kartę można mieć w mB troszkę taniej.

    Wlasnie, zobaczymy do czego doprowadzi ta 'konkurencja' wewnatzr banku ;).

    > Maciek, wydaje mi się że Ty nie potrzebujesz porady w tym zakresie ;-)

    Wiesz, troche mniej czasu mam na sledzenie wszystkich nowinek, promocji itp
    ;).

    > Rozumiem, że KK citi nie wchodzi w grę ? ;-)))

    Pisalem o nowej karcie :). Z Citi nie rezygnuje, ta sie grzecznie wznowi ;).

    > Jak nie ma być autoryzacji, to polecam DC ;-))))

    Moze... za jakis czas ;). Teraz raczej Amex, ale nikt jeszcze jego nie
    zaproponowal ;).

    Maciej

  • 12. Data: 2003-10-19 12:43:52
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;) i zmiany citka :)
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > No wiesz!!! ;) Witek oczywiscie ma DC,

    ;-)

    > mimo wszystko jak widac uzywa kart
    > dla smiertelnikow ;).

    O tak ! np. KK MC citi.
    DC, w __Polsce__ ze względu na mocno ograniczoną akceptowalność może spełniać
    tylko funkcję karty dodatkowej.

    --
    Witek

    Ps. BTW citi wydłużył GP do 24dni i parę takich tam:
    Informujemy, że od 12 października 2003 zaczyna obowiązywać nowy Regulamin Kart
    Kredytowych Citibank. Zmiany wynikają z wejścia w życie nowej ustawy o
    elektronicznych instrumentach płatniczych.

    Najważniejsze zmiany to:

    1.. wydłużenie okresu nieoprocentowanego kredytu do 54 dni,
    2.. obniżenie oprocentowania dla Planu Spłat Ratalnych "Komfort" do 14.99%,
    3.. uruchomienie usługi płatności za rachunki przez Citibank Online - w
    promocji bez opłat.

  • 13. Data: 2003-10-19 12:47:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <j...@c...barg.sv> wrote in message

    > Ale tak już zupełnie na serio, to mam ten sam "problem" i raczej zmienie
    KK
    > multi na KK mB. Koszt karty mB mniejszy, duplikaty tańsze, no i plastik
    IMHO
    > ładniejszy ;)

    I juz wszystko wiem, wystarczylo tylko porozmawiac z MultiLinka :). Wlasnie
    zlozylem dyspozycje niewznawiania karty Multi i... bede mial ja przez
    nastepny rok za 0 PLN ;).
    http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    Troche szkoda, ze BRE tak komplikuje i generuje sobie niepotrzebne koszty
    ;).

    Maciej

  • 14. Data: 2003-10-19 12:52:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    14.99%,
    > 3.. uruchomienie usługi płatności za rachunki przez Citibank Online - w

    Hehe... ustawodawca chcial pomoc innym bankom zmniejszyc dystans miedzy
    karta jaka oferuje Citi, a KK innych bankow, ale i tak to ciagle przepasc
    ;).

    Maciej

  • 15. Data: 2003-10-19 13:00:52
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Wlasnie, zobaczymy do czego doprowadzi ta 'konkurencja' wewnatzr banku ;).

    Jak multi się nie postara, to ich KK będzie jeszcze bardziej egzotyczną kartą
    niż DC ;D
    Ps. ciekaw jestem jak się sprzedaje KK mB, bo KK multi -tak na moje-
    kiepściutko. Nadto możliwe jest, że dwóch klientów ucieknie do mB ;) Zobaczymy
    czy będzie jakaś reakcja multi na rezygnację z KK - czy potrafi skutecznie
    zatrzymać klienta, jak to potrafi np. citi.

    > Pisalem o nowej karcie :). Z Citi nie rezygnuje, ta sie grzecznie wznowi ;).

    Ja citka w sumie bardzo lubie -np. za przelewy z KK- i też nie będe rezygnował.
    Szkoda tylko, że nie ma MC + BP ;-(

    > Moze... za jakis czas ;).

    ;-)

    > Teraz raczej Amex, ale nikt jeszcze jego nie
    > zaproponowal ;).

    Fakt, AmEx ma o WIELE lepszą akceptowalność niż DC (przynajmniej w Polsce).
    Tylko, że ja bym chciał takiego prawdziwego w PLN, a nie tego millenijnego ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 16. Data: 2003-10-19 13:08:10
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    > Troche szkoda, ze BRE tak komplikuje i generuje sobie niepotrzebne koszty

    LOL, oni to "potrafią" ... nabijać sobie klientów ;-)

  • 17. Data: 2003-10-19 13:38:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    BJvkb.20943$b...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:
> [...]
    > ja przez nastepny rok za 0 PLN ;).
    > http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    > Troche szkoda, ze BRE tak komplikuje i generuje sobie niepotrzebne

    Koszty bylyby wieksze, jakby automatem zwolnili obecnych klientow z oplaty
    za rok.
    A tak - Ty sie dowiedziales, ale ile % pozostalych posiadaczy KK sie dowie?
    Nieznaczny, a za wydanie Twojej nowiutkiej karty zaplaca Ci pozostali ;)

    --
    Robert

  • 18. Data: 2003-10-19 14:02:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message

    > Koszty bylyby wieksze, jakby automatem zwolnili obecnych klientow z oplaty
    > za rok.

    Nie wszystkich, tylko tych ktorzy podpisza dyspozycje przekazywania
    wynagrodzenia na rchunek przez kolejny rok. Pomysl czemu operatorzy gsm nie
    wymagaja od obecnych klientow rozwiazania umowy i podpisania nowej?
    Wystarczy tylko przedluzyc na kolejny okres i mozesz skorzystac z promocji.
    Dlaczego Citi czesto rezygnuje z oplaty za wydanie/wznowienie karty? Bo to
    generuje dodatkowe koszty, a niewiele zmienia.

    > A tak - Ty sie dowiedziales, ale ile % pozostalych posiadaczy KK sie
    dowie?
    > Nieznaczny, a za wydanie Twojej nowiutkiej karty zaplaca Ci pozostali ;)

    Eeee... juz wie Witek i zapewne skorzysta z tej mozliwosci. Dowie sie takze
    wiele innych osob, a bank bedzie musial zaplacic za zastrzezenie,
    pracowniecy straca czas na zamykaniu i otwieraniu rachunkow itp. To wszystko
    kosztuje, a powinno to sie osbywac inaczej... Jak?

    - Dzien dobry chcialbym zrezygnowac ze zwnowienia karty [zamknac ja]
    - Czemu Pan/i chce zrezygnowac z naszych uslug?
    - Poniewaz karta jest droga, ta sama oferujecie Panstwo w mBanku za nizsza
    cene.
    - Prosze Pana/i w tej chwili mamy promocje, wystarczy podpisac dyspozycje
    przekazywania wynagrodzenia na rachunek, a za wznowienie nie zaplaci Pan/i
    ani zlotowki. Czy chce Pan/i skorzystac z tej promocji?
    - Bardzo chetnie :).
    - W takim wypadku na adres do korespodnecji zostanie wyslany odpowiedni
    formularz lub prosze udac sie do jednej z naszych placowek i wypelnic na
    miejscu. prosze pamietac, ze odwolanie dyspozycji wczesniej niz przed
    uplywem 12 m-cy skutkuje pobraniem prowizji za wznowienie karty.

    Jasne? Proste? Chyba tak :). Moze warto podrzucic ten pomysl Asi E ;). Witek
    co Ty na to? ;)

    Maciej

  • 19. Data: 2003-10-19 14:16:22
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    dQwkb.22254$b...@n...chello.at,
    MK <m...@i...pl>:

    > Jasne? Proste? Chyba tak :)

    Przekonales mnie ;)

    Co wiecej, gdybym nie mial juz 2 KK i wystarczajacej liczby rachunkow, to
    moze nawet bym sie skusil na te promocje.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-10-19 16:50:41
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Moze warto podrzucic ten pomysl Asi E ;). Witek
    > co Ty na to? ;)

    Uważam, że MultiBank powinien wreszcie zatrudnić specjalistę od kart ;->>>