  • 11. Data: 2003-10-08 10:10:30
    Temat: Re: KK Lukas - twardziele
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > Czemu twoja zona nie przejdzie na zwykle e-konto? Wieksza siec bankomatow
    > czy inne licho?

    hehe - downgrade konta też u nich kosztuje :))
    ten przypadek - 35 zł
    http://www.lukasbank.pl/download/toip.pdf s.2

    zatem rozsądek podpowiada, żeby najpierw zlikwidować, a potem.... - potem
    zastanowić się nad wszystkimi możliwościami a nie tylko Lukasem :))
    I tu pojawiają się bariery psychologiczne - nowa karta, nowy PIN etc. (albo
    argument "przecież mam tam VC") - na razie jeszcze nie dojrzała do tej
    decyzji :)))

    > Rocznie 84 to niby nie majatek ale sam zauwazasz, ze
    > placi... (token chyba 35 pln rocznie wiec taniej).

    płaci od niedawna (na razie dopiero 1 raz za wrzesień), wcześniej lokata 5k nie
    była problemem ale teraz jesteśmy w kredycie hipotecznym, remoncie itp. i nie
    zawsze do konca miesiąca potrzebne saldo da się utrzymać.

    > Dla mnie to dalej dobry bank, nie ukrywam, ze cenie sobie szybkosc
    > zalatwienia pewnych rzeczy, od reki....Jako jedyny bank - nie ale w
    > polaczeniu z rachunkami w innych bankach jest ok.

    dla mnie też jest w miarę ok (przez wzgląd na ten aparat :)))) - gdyby nie ten
    kredyt i w tej sytuacji bezsens utrzymywania 2 lokat po 5000 to pewnie dalej
    miałbym ten r-k.

  • 12. Data: 2003-10-08 10:29:10
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

> [...]
    ten
    > kredyt i w tej sytuacji bezsens utrzymywania 2 lokat po 5000 to pewnie dalej

    ale jeszcze tytułem uzupełnienia - zauważmy, jakie zmiany zaszły w Lukasie w
    czasie, kiedy ja miałem tam e-konto pro:

    1. pogorszenie warunków KK
    2. podwyżka opłat za udzielenie kredytu (minimalna z 10 do 50zł)
    3. podwyżka opłaty za potwierdzenie przelewu (z 1 do 2 zł)
    4. o ile jakiś rok, półtora temu lokaty w lukasie mogły być konkurencją na
    rynku lokat, a teraz ....
    5. tu wrażenie jest czysto subiektywne, ale chyba coraz większe kolejki tam
    mają i coraz dłużej się czeka.

    Zbiggy

  • 13. Data: 2003-10-08 11:21:55
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Zgadzam się, konkurencujność się zmniejszyła ale pozostała :-)
    > 1. pogorszenie warunków KK
    Możesz przybliżyć ad1 ?

    > 2. podwyżka opłat za udzielenie kredytu (minimalna z 10 do 50zł)
    Chyba do 40-tu ale może się mylę...

    > 5. tu wrażenie jest czysto subiektywne, ale chyba coraz większe kolejki
    tam
    > mają i coraz dłużej się czeka.

    No właśnie, to zależy. Mój znajomy, który bezwzglednie musiał korzystać z
    "nie wirtualnego" kontaktu z Lukasem uciekł, w moich oddziałach jes bardzo
    ok ale może mi się wszystko podoba od kiedy 2 lata temu zamknąłem rachunek w
    Białowieskim Zwierzaku :-).

    Pozdrawiam,
    darek

  • 14. Data: 2003-10-08 12:04:24
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > Możesz przybliżyć ad1 ?

    o ile pamiętam Lukas wszedł z VC w 1. połowie 2001, ich karty mają ważność 2
    lata, a więc pierwsze były wymieniane dopiero w połowie tego roku.
    Początkowo w TOiP była mowa o wznowieniu za 37 zł, i kilka innych warunków
    których już nie pamiętam dzisiaj, ale te zapisy w tabeli zostały zmienione
    *zanim* upłynął termin ważności pierwszej ich karty (na początku 2003).
    Kilka osób to przegapiło :))

    > Chyba do 40-tu ale może się mylę...

    ja obstawiam 50 - ale trzeba przyznać, że wszystkie banki zrobiły taki ruch -
    ja pamiętam kiedyś w PKO BP, kred. odnaw. 1000 zł - opłata 10zł, przedłużenie
    5zł :)))
    ale to już historia.

    Zbig.