    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK DB - chwalę :)
    Date: Thu, 23 Mar 2017 21:02:54 +0100

    KK DB. Omyłkowo nie spłaciłem całego zadłużenia. Płaciłem "w
    pośpiechu" i zamiast spojrzeć w wyciąg PDF zajrzałem w ST. A tam bank
    podaje dla zmylenia przeciwnika:
    Kwota zadłużenia wymagalnego z poprzedniego cyklu:
    Kwota zadłużenia *niewymagalnego* z poprzedniego cyklu:
    Minimalna kwota spłaty z poprzedniego cyklu:
    *Pozostało do spłaty* z poprzedniego cyklu:
    Pozostała do spłaty kwota minimalna z poprzedniego cyklu:

    I zamiast spłacić "pozostało do spłaty" spłaciłem "zadłużenie
    niewymagalne". No i poleciały odsetki :)

    Zauważyłem swój błąd dopiero na następnym wyciągu (jak wyczytałem
    naliczone odsetki). Złożyłem reklamację przez ST z prośbą o zwrot
    odsetek w ramach "dobrej długotrwałej współpracy". Oczywiście
    przyznałem że moja wina bo nie spłaciłem całości ale bank mnie zmylił
    podając kwotę niewymagalną ;)

    Po 3 tygodniach otrzymałem papierową odpowiedź na 1,5 strony, ze
    wskazaniem podstawy prawnej naliczenia odsetek (czego nie
    kwestionowałem), wskazaniem podstawy faktycznej (wytknięciem mi nie
    spłacenia zadłużenia).

    No i tak na koniec pisma:

    "Posiadacz Karty zobowiązany jest do spłaty zadłużenia w terminach i
    kwotach wskazanych w Zestawieniach Transakcji lub pismach Banku
    wzywających do uregulowania Zadłużenia, par 5 ust 12 Regulaminu.

    Natomiast informacje dotyczące karty kredytowej prezentowane w
    systemie db easyNET mają jedynie charakter pomocniczy. Przykro nam, że
    nie spełniają one Pana oczekiwań.

    Wobec powyższego nie mamy podstaw aby pozytywnie ustosunkować się do
    złożonej reklamacji.

    Niemniej, mając na uwadze dobro dalszej współpracy, podjęta została
    jednorazowa decyzja o anulowaniu odsetek od transakcji bezgotówkowych
    naliczonych w dniu..."

    A myślałem że takie rzeczy tylko w Citi :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl