  • 1. Data: 2008-05-25 19:57:09
    Temat: KH Moj Dom w Banku Millennium
    Od: "Jarek" <j...@i...pl>

    Witam serdecznie,
    gdyby komus przyszło do glowy wziac kredyt hipoteczny w Banku Millennium (w
    ramach promocji Moj Dom) to chcialbym ostrzec przed jedna rzecza (poki co
    jedna bo kredytu jeszcze nie dostalem).
    Staram sie o kredyt w wysokosci 1 mln zlotych, decyzje kredytowa dostalem po
    7 dniach roboczych. I od tego czasu czekam na wydanie zgody na ubezpieczenie
    kredytu przez TU Interrisk. Z tego co sie dowiedzialem, to kiedys
    towarzystwo mialo 3 dni robocze na udzielenie odpowiedzi. Teraz zwiekszyli
    do 5 dni. Dziwne to dla mnie, ze bank nie byl w stanie wynegocjowac lepszych
    warunkow w czasach gdy wszyscy inny staraja sie byc "frontem do klienta".
    Mi juz 5 dni minelo a odpowiedzi z TU ciagle nie ma. I bank nie jest w
    stanie nic zrobic. Wiec pewnie trzeba isc do innego banku.
    Pisze ku przestrodze bo gdyby komus naprawde zalezalo na czasie to musi
    wziac jeszcze ze dwa tygodnie wiecej niz zakladal.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2008-05-25 21:49:29
    Temat: Re: KH Moj Dom w Banku Millennium
    Od: egg <e...@g...pl>

    On 25 Maj, 21:57, "Jarek" <j...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Pisze ku przestrodze bo gdyby komus naprawde zalezalo na czasie to musi
    > wziac jeszcze ze dwa tygodnie wiecej niz zakladal.

    spozniaja sie dwa dni? no to rzeczywiscie powod do wielkiego halo!

    zawsze wydawalo mi sie, ze decyzji o wyborze banku udzielajacego
    kredyt hipoteczny nie podejmuje sie pod presja czasu, zwlaszcza gdy w
    gre wchodzi 1 mln pln.

    --
    egg

    music now: pixies/surfer rosa/where is my mind?

  • 3. Data: 2008-05-26 06:59:00
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

> [...]
    >
    >zawsze wydawalo mi sie, ze decyzji o wyborze banku udzielajacego
    >kredyt hipoteczny nie podejmuje sie pod presja czasu, zwlaszcza gdy w

    Jesli bank sam ustalil termonowosc podejmowania pewnych decyzji to powinien
    sie tego trzymac. Kto bral już kredyt, miał terminowe plany i zobowiazania a
    bank sie spoznial, wie o co chodzi (sam byłem w takiej sytuacji i to również
    był Millennium). Zasady to zasady, od nas sa wymagane, a banki mogą je
    omijac?

    Pozdrawaim,
    Darek

  • 4. Data: 2008-05-26 07:18:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zobowiazania a bank sie spoznial, wie o co chodzi (sam byłem w takiej
    > sytuacji i to również był Millennium). Zasady to zasady, od nas sa

    wszystko jasne i piękne tylko, że jeżeli ty się spóźnisz to bank może nie
    udzielić kredytu lub nakłada kary, a jeżeli problem wystąpi po stronie banku
    to...możesz skladac reklamacje, ktora zostanie rozpatrzona po X dniach

    niestety, ale w ww. sytuacji bank ma przewage nad klientem

    --
    pozdrawiam
    RobertS