  • 1. Data: 2005-05-10 17:35:12
    Temat: KB - opłaty za karty płaskie
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Mam takie pytanko.
    Na ostatnim (tj. za kwiecień) wyciągu z Ekstraknota mam pobrane 2 * 2
    PLN za Maestra Kontakta (ważny do 05/05) oraz VE Niekontakta ;-) (ważny
    do 06/06). Czy słusznie? Jeśli dobrze zrozumiałem, to za karty
    niekontaktowe i dodatkowe płaci się dopiero jak upłynie okres opłacony a
    więc w przypadku mojego Electrona to za maj jest chyba jeszcze
    zapłacone??? I czy płaci się za głównego Kontakta - z tekstów jakie
    dostałem z wyciągiem wydawało mi się, że nie, ale może jestem za głupi,
    żeby zrozumieć :-). Aha, na kredytbank.pl nie mogę znaleźć TOiP z
    aktualnymi opłatami za płaskacze.

    Jakieś sugestie?

    Przemek