  • 1. Data: 2002-09-23 01:37:43
    Temat: czy to mozliwe?!
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Calkiem trzezwy i przytomny na umysle znajomy opowiedzial mi, ze w jednym z
    najbardziej znanych bankow w duzym miescie (umyslnie pomijam te szczegoly)
    zakladal konto wplacajac na dzien dobry 4 tysiace euro. Kasjerka przyjmujac
    banknoty nawet ich nie przeliczyla, od razu wlozyla w koperte i
    poinformowala klienta, ze zawartosc koperty przelicza i autentycznosc
    banknotow sprawdza w bankowym skarbcu w ciagu trzech dni. Zdziwionemu
    oznajmila, ze wlasnie tak postepuja w przypadku wszystkich przyjmowanych
    walut obcych.
    Trzy dni juz minely, znajomy nie dostal zadnego sygnalu z banku, a nawet byl
    tam i pobral troche gotowki ze swojego konta. Niby wiec wszystko w porzadku,
    ale co by bylo gdyby w skarbcu odkryli jakis falszywy banknot? Przeeciez
    kasjerka nie spisala numerow banknotow skoro nawet ich nie przeliczyla.
    Czy ktos sie spotkal kiedykolwiek z takim zaskakujacym przypadkiem?

    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-23 05:25:58
    Temat: Re: czy to mozliwe?!
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Niby wiec wszystko w porzadku,
    > ale co by bylo gdyby w skarbcu odkryli jakis falszywy banknot? Przeeciez
    > kasjerka nie spisala numerow banknotow skoro nawet ich nie przeliczyla.

    A jak myslisz ?
    "Pewne jak w banku", to było kiedyś. Teraz, to w razie wątpliwości klient jest
    stratny.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-09-23 06:15:02
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:amm7e7$6ul$1@news.tpi.pl...
    [............]
    > Czy ktos sie spotkal kiedykolwiek z takim zaskakujacym przypadkiem?

    citibank to jest świetny bank :)
    a ja wypłacałem kiedyś 200 USD w banknotach po 50 i pan spisał wszystkie
    numery na kartce, której kserokopię otrzymałem
    a ponieważ czas wpisywania mnie trochę zirytował (a poza tym nie lubię tego
    banku) to kiedy następnym razem wpłacałem 2000 USD po 50 , to zażądałem
    spisania wszystkich numerkach (na wszelki wypadek, aby nie dostać fałszywki
    od banku :)

    a teraz jak mam wpłacać jakieś pieniążki to wcześniej robię xero lub fotkę,
    szczególnie kiedy w grę wchodzi większa ilość banknotów o dużych nominałach

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-09-23 17:56:38
    Od: c...@i...pl

    On Mon, 23 Sep 2002 03:37:43 +0200, "Kazimierz Trzaskowski"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >poinformowala klienta, ze zawartosc koperty przelicza i autentycznosc
    >banknotow sprawdza w bankowym skarbcu w ciagu trzech dni.

    Kiedyś tak było w Handlobanku, jak się teraz zachowują, to nie wiem. A
    wszystko wynika prawdopodobnie z tego, że banki otwierają coraz więcej
    swoich oddziałów, a wykwalifikowanych kasjerów brak - wg. mnie na
    wyszkolenie dobrego kasjera walutowego trzeba co najmniej kilku lat.

  • 5. Data: 2002-09-24 10:24:57
    Od: "Wojtek" <d...@p...pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swoich oddziałów, a wykwalifikowanych kasjerów brak - wg. mnie na
    > wyszkolenie dobrego kasjera walutowego trzeba co najmniej kilku lat.

    Osobiscie wplacalem pieniadze do Handlo, teraz do City i to do bankomatow i
    nigdy tez nie mialem z tym zadnych problemow.
    Nie slyszalem takze aby ktos sie uskarzal na dzialanie takiej uslugi.......
    pzdr

  • 6. Data: 2002-10-02 10:58:32
    Od: m...@p...onet.pl

    > Osobiscie wplacalem pieniadze do Handlo, teraz do City i to do bankomatow i
    > nigdy tez nie mialem z tym zadnych problemow.
    > Nie slyszalem takze aby ktos sie uskarzal na dzialanie takiej uslugi.......

    Chcesz powiedziec ze wplacales Euro do bankomatu ?