  • 11. Data: 2010-09-21 15:00:26
    Temat: Re: Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <i7afvp$ubc$1@news.onet.pl>
    XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Za rachunek Nordea Spektrum nie ma żadnej opłaty. Jedyni 1,50 za kartę

    TOIP zdaje się twierdzić inaczej.
    http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/wyciag-z-t
    abeli-oplat-i-prowizji/_items/pdf/tabela_oplat_norde
    a_pl.pdf

    Część 2, punkt 2 (+ przypis 1).

    --
    Jacek Politowski

  • 12. Data: 2010-09-21 15:07:49
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-21 13:40, Jacek Politowski pisze:
> [...]
    > * sporo bankomatów bezprowizyjnych lub tanie wypłaty z prowizyjnych
    > (np. 1-2zł)
    > * niewymagający biegania do oddziału np. po nową kartę (BOŚ wymaga, a
    > przynajmniej wymagał)
    > * mile widziane oddziały w większych miastach (ale tego chyba tylko
    > mBank nie spełnia)
    > * przeżyję płatne przelewy (1zł/przelew)
    > * najlepiej gdy III sesję elixiru będzie miał księgowaną tego samego
    > dnia
    >

    > Generalnie konto ma leżeć i jeść nie wołać ;-)
    > (czyli klientem dla banku jestem żadnym)

    eurobank

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 13. Data: 2010-09-21 15:24:10
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 21.09.2010 17:00, Jacek Politowski wrote:

    > TOIP zdaje się twierdzić inaczej.
    > http://www.nordea.pl/klienci-indywidualni/wyciag-z-t
    abeli-oplat-i-prowizji/_items/pdf/tabela_oplat_norde
    a_pl.pdf

    > Część 2, punkt 2 (+ przypis 1).

    Rzeczywiście. Nie wiedziałem, że bezpłatne prowadzenie jest czymś
    uwarunkowane.
    Spójrz może jeszcze na Eurokonto Net w Pekao. Ma MasterCarda za 3 lub
    3,50 zł/mies. Samo prowadzenie na 100% bezpłatne (leży u mnie puste już
    od dłuższego czasu). Darmowe wypłaty z bankomatów Pekao, tych jest dużo.
    No i pewnie księgują III sesję w tym samym dniu.

  • 14. Data: 2010-09-21 16:31:41
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <i7ain3$6u8$1@news.onet.pl>
    XYZ <j...@m...bin> wrote:

> [...]
    > od dłuższego czasu). Darmowe wypłaty z bankomatów Pekao, tych jest dużo.
    > No i pewnie księgują III sesję w tym samym dniu.

    3,98zł/mc, do tego widzę jakieś kody SMS-owe płatne 0,20zł za kod (nie
    wiem czy obowiązkowe, ale inne banki chyba kody przesyłają za darmo).

    III sesja faktycznie, wydaje się być księgowana tego samego dnia.
    Za to bankomatów w kraju jednak mniej niż w ING (w mojej okolicy w
    Pekao zyskuję w zasadzie jeden, w ING jednak wyraźnie więcej).

    W ogólnym rozrachunku, na moje potrzeby, oferty wydają się
    porównywalne -- obie mają zarówno zalety, jak i wady (III sesja,
    bankomaty krajowe i zagraniczne, ceny, usługi dodatkowe).

    Przyznam jednak, że tak na pierwszy rzut oka, Pekao zaskoczyło mnie
    pozytywnie (znaczy mają za słaby marketing przy tej ofercie ;->, choć
    trochę dziwię się sobie, że przegapiłem ich w zestawieniu money.pl)
    System internetowy mają zdaje się też kompatybilny i bez udziwnień.

    Rozważę jeszcze. Dzięki!

    --
    Jacek Politowski

  • 15. Data: 2010-09-21 17:03:02
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "Jacek Politowski" news:slrni9hg7k.obc.sorry@trek.localdomain

    > Patrzyłem i na Nordeę. Jeśli dobrze pamiętam, to odrzuciła mnie od
    > niej zaporowa cena za prowadzenie rachunku (8zł). Do tego, jak sam
    > zauważyłeś - Visa.

    a można się dowiedzieć co jest nie tak z Visą?

  • 16. Data: 2010-09-21 17:11:11
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <4c98e5c1$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    Pirx <p...@n...pl> wrote:

    > a można się dowiedzieć co jest nie tak z Visą?

    Mam już dwie. Po co mi trzecia? Jeśli szukam konta "awaryjnego", to
    chciałbym aby miało możliwie najmniej wspólnego z podstawowym, łącznie
    z typem karty.

    --
    Jacek Politowski

  • 17. Data: 2010-09-21 17:20:21
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "Jacek Politowski" news:slrni9hppf.smv.sorry@trek.localdomain

    > Mam już dwie. Po co mi trzecia? Jeśli szukam konta "awaryjnego", to
    > chciałbym aby miało możliwie najmniej wspólnego z podstawowym, łącznie
    > z typem karty.

    rozumiem, to jeżeli jeszcze coś mogę doradzać to:
    ING Direct
    lub
    konto od OF

  • 18. Data: 2010-09-21 19:20:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Politowski <s...@n...istnieje> writes:

> [...]
    > najbardziej pasuje do tych założeń)
    > * niedrogi (max. 100zł rocznie, całość opłat)

    Chcesz placic 100 zl rocznie za to, ze dasz bankowi w depozyt 20 kzl?
    :-O
    --
    Krzysztof Halasa

  • 19. Data: 2010-09-21 19:43:31
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <m...@i...localdomain>
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Chcesz placic 100 zl rocznie za to, ze dasz bankowi w depozyt 20 kzl?

    A masz jakiś pomysł (!mBank) na to, żeby za taką "usługę" nie płacić?
    (poza tym depozyt o rząd wielkości mniejszy ;->)

    "Przy okazji" chcę załatwić także kilka innych spraw - choćby
    roszszerzenie sieci bezprowizyjnych bankomatów (czyli usługa to jednak
    nie tylko depozyt).

    Do tej pory realizowałem to przez BOŚ, w którym "z przymusu" miałem
    właśnie takie "nieużywane" konto. Ale od jakiegoś czasu przymus ustał,
    a ostatnie zmiany TOIP spowodowały, że za wyżej wymienioną usługę
    opłaty wzrosły do 140zł/rok - wolę taniej ;->, dlatego uciekam, jak
    najszybciej.

    100zł było górną granicą. Usługę, jak widać na zasugerowanych
    wcześniej przykładach, da się zrealizować i poniżej 60zł. Przykłady w
    100% darmowe nie padły.

    --
    Jacek Politowski

  • 20. Data: 2010-09-21 19:46:30