    From: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jaki wybrac bank (karty, bankomaty)
    Date: Thu, 3 Jul 2003 13:41:31 +0000 (UTC)

    Witam,

    Zaczyna sie zycie studenta, przeniesienie do innego miasta. Co za tym idzie
    chcialby zalozyc sobie konto (czy moze cos innego?) by zapewnic swobodny
    transfer gotowki pomiedzy rodzina a moja osoba.

    Nie orientuje sie w ogole w temacie bankowosci, dlatego prosze o rade,
    ktory bank, jaka karta, itp.

    Dodam ze rodzice maja rachunki w PKO, a miejscem przeze mnie obranym na
    przyszle lata jest Krakow.

    Nie wiem, co jest wazne, tzn jakie informacje wziac pod uwage, czym sie
    kierowac wyborem banku.

    Liczba bankomatow na terenia krakowa,
    Pobieranymi oplatami za uslugi?
    Znizkami dla studentow?

    Przegladalem kilka stron bankow polskich, ale kazdy w 20% pisze dla mnie
    jezykiem niezrozumialym, i oczywiscie wszystkie zachwalaja swoje uslugi.
    Czy jest gdzies jakis niezalezny ranking?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi i czekam na propozycji, glownie od studentow,
    ktorzy moga poprzec swoje wypowiedzi doswiadczeniem w tej materii.

    Pozdrawiam.

    --
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::