  • 1. Data: 2005-08-12 18:15:59
    Temat: Jaki kredyt i pare innych pytan...
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje 20000 zl na zakup mieszkania na rynku wtornym - myslalem o
    kredycie hipotecznym na 20, ew. 30 lat. Wartosc nieruchomosci to 80000 zl.
    Przegladam oferty bankow i nie moge sie zdecydowac...jeden bank nie daje
    20000 tys. tylko od 25000, drugi to trzeci tamto...mam metlik w glowie,
    prosze o pomoc.
    Moze lepszy bylby inny kredyt niz hipoteczny ? Z tym, ze nie moge placic po
    500 zl, a ok. 150 miesiecznie.
    I jeszcze jedno. Bede mieszkal z babcia. Czy "liczba osob w gosp. domowym" -
    podawac dwa ? Kredyt bede splacal sam, babcia bedzie tylko zameldowana.
    Jezeli bank uzna, ze mimo wszystko 2 osoby, czy moge wliczyc jej dochody do
    pozyczki ? Cos mi sie obilo o uszy, ze osobom powyzej 70-go roku zycia
    raczej nie udzielaja krechy.

    Sorry za laickie pytania, ale jestem z deka zielonkawy w tych sprawach.

    Milego dnia, dzieki z gory.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-08-12 20:51:59
    Temat: Re: Jaki kredyt i pare innych pytan...
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...pl>

    Witaj

    - 150 zł możesz płacic ale na 20 lat, zwykly kredyt gotówkowy to ok 600 zł na
    miesiac na 5 lat

    - dochody babci odpadaja, banki nie daja osobom starszym jak 60,65 lat

    - nie wiem ile zarabiasz, bo od tego zależy Twoja zdolność kredytowa
    - zależy tez od Twojego wieku,i czy posiadasz inne kredyty?

    - kredyt na 2% w CHF to ok. 240 zł na miesiac przez 20 lat
    sprawdz w OPEN.pl

    - jeśli masz mieszkać z babcią to wynajmij kupione mieszkanie,
    a jesli kupujesz żeby miec gdzie ją podziać, podaj że mieszkasz sam, jako
    gosp. jednooosobowe,

    poczytaj trochę
    http://www.finanseosobiste.pl
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 3. Data: 2005-08-16 14:23:04
    Od: "KrzysiekRR" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bar" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ddj25f$mtf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na
    > miesiac na 5 lat
    >
    > - dochody babci odpadaja, banki nie daja osobom starszym jak 60,65 lat

    A Dombank? Co prawda ostatnio się pozmieniało i wprowadzili granicę wieku
    ale i tak lepiej niż gdzie indziej. Gwoli poprawności - banki nie dają
    kredytów hipotecznych (i innych chyba także, ale tu większa dowolność)
    osobom, które w MOMENCIE zakończenia spłaty owego kredytu zgodnie z umową i
    harmonogramem do niej dołączonym będą miał więcej niż 65 lub 70 lat. W
    przypadku Dombanku będzie to 80 lat.

    Pozdrawiam

    KrzysiekRR