  • 1. Data: 2003-09-30 16:16:11
    Temat: Jaka roznica miedzy kontami?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Tytulem wstepu: uzytkuje konta e- i m- w mBanku od chwili powstania
    tegoz; uzytkowalem netKONTO i netKOMBO do chwili, gdy Nordea nie
    wylala dziecko z kapiela. I rozumialem cele i roznice miedzy tymi
    kontami.

    Ale przechodze do pytania: uzytkuje edirect w VW. Zakladam sobie Plus.
    I dalibog, nie rozumiem, po co sa rozgraniczenia dla uzytkownika,
    skoro niczym sie (wedlug mnie) od strony uzytkownika za wyjatkiem
    korzysci wyzszego oprocentowania i dodatkowych klopotow dla banku, nie
    roznia te konta. Bo w tamtych byly wyrazne roznice w uzytkowaniu - tu
    ich nie widze. Czy moglby ktos bardziej biegly w czytaniu regulaminow
    oswiecic mnie, jaka mysl przyswiecala bankowi w tworzeniu dwoch kont
    zamiast jednego? Bo ja nie jestem w stanie tego pojac.

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php