  • 1. Data: 2007-07-13 10:14:07
    Temat: Jak zbombardować P.P. Poczta Polska (względnie wytruć azotoksem) ??
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Podczas zamiejscowej wycieczki do miasta Szczecin konkretnie Urzędu Wojewódzkiego
    (najwyraźniej przecierałem szlaki
    premierowi i pewnie czeka mnie dymisja i proces poszlakowy) zmuszony byłem dokonać
    wpłaty zabójczej sumy 9 zł na konto
    miejscowej gminy (nie mylić aby z gminą no wiadomo jaką ;))
    Nic to, że opłata za wpłatę na poczcie to 28 % (słownie: dwadzieścia osiem procent)
    wpłacanej kwoty.
    Nic to, że musiałem wypełnić ręcznie w dwóch egzemplarzach kwity na wpłatę, a
    paniętka z okięntka poparta naczelnikowską
    biurwą (obydwie dość młodociane, nie w spadku po komunie więc rzecz) i tak
    przepisywała potem dziesięć minut do
    komputera to, co wykaligrafowałem.
    Otóż nie udało mi się wpłacić kwoty 9 zł bez podania mojego adresu.
    Nie, bo nie.
    Bo "ja muszę wypełnić w komputerze".
    Na nic zdały się moje dalsze prośby i grośby.
    Wreszcie jak u pomysłowego Dobromira u paniętki zaświtała myśl (naprawdę, u paniętki
    na poczcie ;))
    "To Pan jest bezdomny"
    Jak obiecała, tak zrobiła, rach ciach ciach.
    Zanim mrugnąłem powieką dopisała na moich kwitach w miejscu adresu "bezdomny".
    Bezdomnym jestem więc od przedwczoraj ;-))
    I mam to na papierze :-))
    JaC
    PS. Faktycznie miałem trzydniowy zarost, ale do k... nędzy umyłem się rano :-o

  • 2. Data: 2007-07-13 10:58:37
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    666 napisał(a):
> [...]
    > JaC
    > PS. Faktycznie miałem trzydniowy zarost, ale do k... nędzy umyłem się rano :-o

    Widzisz, potraktowali to jako podejrzany transfer pieniędzi i mają
    obowiązek powiadomić kogo trzeba. A na co obywatelowi było 9 PLN w
    Szczecinie?

    :-)

    Tak, jak ciężko jest wpłacić na konto pieniądze bez identyfikowania się.
    (może wpłacasz na przykład 9 PLN na konto premiera i potem będą krzyczeć
    KORUPCJA!!!!)

    Rafał

  • 3. Data: 2007-07-13 12:39:28
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Na to, na co do niedawna naklejało się myk myk znaczki skarbowe, ale Zyta Glutowska
    zrobiła nam dobrze.....
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-07-13 16:07:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    666 napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >miejscowej gminy (nie mylić aby z gminą no wiadomo jaką ;))
    >Nic to, że opłata za wpłatę na poczcie to 28 % (słownie: dwadzieścia osiem procent)

    Taki cennik: 2,50 zł za wpłaty do 1000zł było, nie było - na "konto w obcym
    banku". Spróbuj w jednym banku (nie mając tam konta) wpłacić gotówkę na
    konto w innym banku i wtedy zobaczysz ile skasują!

    Przepisywanie do komputera jest też dziwnym zwyczajem - można by
    od razu podyktować.

    >Otóż nie udało mi się wpłacić kwoty 9 zł bez podania mojego adresu.
    >Nie, bo nie.

    Podobno (?) takie przepisy - gdy przelew (to leci później przelewem
    przez Bank Pocztowy) zostanie odrzucony, to nieby będą wiedzieli komu
    zwrócić. Ale chyba tylko w przypadku gdy odbiorca odrzuci (a może?)
    przelew, bo mają chyba weryfikację NRB "w komputerze" do którego
    wklepują.
    U mnie było ciekawiej bo zażyczyli sobie adresu odbiorcy przy wpłacie
    na konto bankowe, nie przekaz!), a jak nie to oświadczenia, że nie będę
    wnosił pretensji że nie dojdzie. Więc napisałem na odwrocie, podkreślając
    TYLKO I WYŁĄCZNIE z powodu nie podania adresu odbiorcy, co panience z
    okienka bardzo się nie podobało.
    Potem dowiedziałem się w informacji (podawano nawet w jakich przepisach
    to jest), że adresu odbiorcy oczywiście nie jest konieczny.

    >Bezdomnym jestem więc od przedwczoraj ;-))

    Żeby jeszcze tak NIP-u się pozbyć...

    Arek

  • 5. Data: 2007-07-13 17:27:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    666 napisał(a):
    > PS. Faktycznie miałem trzydniowy zarost, ale do k... nędzy umyłem się rano :-o

    W marcu poczta zgubila mi list polecony. Odszkodowanie dostalem po 2,5
    miesiaca od zgloszenia. Ustawowy termin to 30 dni. Zakonczylo sie to na
    skardze, ktorej efektem byla obietnica "pracownik winny zaniedbania
    zostanie ukarany dyscyplinarnie". I na tym sie zakonczylo :)

    O tym jak przebiegala reklamacja nie bede pisal, bo mi szkoda klawiszy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-07-13 18:44:13
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > O tym jak przebiegala reklamacja nie bede pisal, bo mi szkoda klawiszy.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    na temat poczty moglbym napisac dluzszy elaborat, listonosze kradli paczki
    (udowodnione), ginely mi listy, ktos obcy odebral za mnie list polecony,
    ktory byl kierowany do mnie, koperte z PINem przyniosl mi sąsiad z innego
    bloku (znalazł na korytarzu) itp...

    a ostatnio list z InPost musialem odebrac osobiscie, bo listonosze
    wyrzucaja je ze skrzynek ;-(

    pozdr.
    Robert

  • 7. Data: 2007-07-13 21:27:30
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > a ostatnio list z InPost musialem odebrac osobiscie, bo listonosze
    > wyrzucaja je ze skrzynek ;-(

    Konkurencja się w końcu do nich dobiera a moloch nie jest na to
    przygotowany, więc się broni jak może. Dobrze, że nasza kochana UE im
    jeszcze termin przesunęła, bo by już płakali.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-07-13 21:30:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Konkurencja się w końcu do nich dobiera a moloch nie jest na to
    > przygotowany, więc się broni jak może. Dobrze, że nasza kochana UE im
    > jeszcze termin przesunęła, bo by już płakali.

    Jaka niby konkurencja ? Ja nawet nie wiem gdzie wyslac/odebrac list
    jakims Inpostem. Dla mnie zadna konkurencja dla PP nie istnieje i pewnie
    minie wiele lat zanim powstanie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-07-13 22:13:33
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > Jaka niby konkurencja ? Ja nawet nie wiem gdzie wyslac/odebrac list
    > jakims Inpostem. Dla mnie zadna konkurencja dla PP nie istnieje i pewnie
    > minie wiele lat zanim powstanie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/W-czasy-PRL-u-wysle-
    cie-tylko-Poczta-Polska-1587881.html

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-07-14 08:18:24
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos napisał(a):

    > Jaka niby konkurencja ? Ja nawet nie wiem gdzie wyslac/odebrac list
    > jakims Inpostem. Dla mnie zadna konkurencja dla PP nie istnieje i pewnie
    > minie wiele lat zanim powstanie.

    Proszę nie wymawiać nazwy InPost, bo mi się ciśnienie podnosi. Polecony
    expresowy, z potwierdzeniem odbioru. Miał być następnego dnia, był po 5
    dniach roboczych. Zwrotka dotarła do mnie już po 7 dniach roboczych.

    Złożyłem reklamację w stylu "przesyłka o numerze xxx została doręczona z
    opóźnieniem".
    Otrzymałem odpowiedź w stylu "informujemy, że przesyłka o numerze xxx
    dostała doręczona z opóźnieniem".

    Nigdy więcej InPost.