    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Jak uwolnić się od PBK???!!!
    Date: Sat, 05 Jan 2002 15:08:35 +0100

    Ratunku!!! Chcę odejść z PBK, bo to teraz chyba najgorszy bank w Polsce (z
    zazdrością patrzę nawet na klientów PKO BP). Zamierzam czmychnąć do
    MultiBanku. Jest jeden problem: linia kredytowa. W PBK mam niezłą (tyle, że za
    19,99 procent - śmieszne, prawda?), w Multi dostałbym więcej i za 16 procent.
    Ale do tego potrzebna jest roczna historia rachunku z PBK. No i PBK chce ode
    mnie... 15 złotych (słownie: pietnaście) za jedną strone wydruku. Panienka
    powiedziała mi, że takich stron z roczną historią to może być nawet
    pięćdziesiąt. A to by oznaczało 750 złotych haraczu dla tych nieudaczników. No
    i co ja mam teraz zrobić?
    Wymyśłiłem, że na razie będę przelewał całą kasę z konta w PBK na konto w
    Multi i w ten sposób przez trzy miesiące zapracuję sobie na linię kredytową.
    Ale może ktoś zna sposób, jak inaczej obejść tych bankowych wymuszaczy haraczu
    z PBK (obecnie już BPH-PBK)?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----