  • 1. Data: 2002-05-29 22:07:18
    Temat: Jajo kupuje Zebank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    UK e-bank Egg announced that it has received the go-ahead from Banque de
    France to acquire French online bank Zebank for E5.5m.

    The purchase price is less than the expected E8m announced in January, which
    Egg said reflects E2.5m less net assets than shown in the draft accounts
    available at the start of the year.

    Egg said it has reimbursed former owners Groupe Arnault and Dexia for E30.5m
    million of share capital paid up during the period between signing and
    completion.

    Zebank, France's first e-bank launched last year, has about 89,000 customers
    and manages 144,000 accounts. Egg said it expects to attract 1m customers in
    next three years and make a profit by 2004.

    jak zwykle - wiecej newsow na www.prnews.pl :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-30 05:15:45
    Temat: Re: Jajo kupuje Zebank
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA, jeśli w rozprawie też tak skrupulatnie identyfikujesz źródła, to
    Twoja promotor nie będzie zachwycona ;P

  • 3. Data: 2002-05-30 08:04:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA, jeśli w rozprawie też tak skrupulatnie identyfikujesz źródła, to
    > Twoja promotor nie będzie zachwycona ;P

    Ha, ha :) Nie... No co ty - tam wszystko jest dokladnie opisane, a przypisow
    ze ho ho :)
    Zrodlo na stronie

    zrodlo: Europe Media

  • 4. Data: 2002-05-30 08:07:34
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    AMRA <a...@a...com> pisze:

    > Ha, ha :) Nie... No co ty - tam wszystko jest dokladnie opisane, a
    > przypisow ze ho ho :)
    > Zrodlo na stronie
    >
    > zrodlo: Europe Media
    Od razu lepiej ...

    :)
    No to dobrze, że odróżniasz grupę od pracy magisterskiej... tu promotor
    będzie zadowolona :)
    Ale u Was nie jest określony rozmiar pracy? W Twoim przypadku chodzi mi
    o górną granicę. Bo my tu wszyscy wiemy, że zrobiłeś kawał solidnej
    roboty, ale jak praca jest dłuższa niż określona (np. w uchwale Rady
    Wydziału) wielkość, to za niestety może być obniżona ocena :(

  • 5. Data: 2002-05-30 08:35:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > roboty, ale jak praca jest dłuższa niż określona (np. w uchwale Rady
    > Wydziału) wielkość, to za niestety może być obniżona ocena :(

    Na cale szczescie dlugosc pracy okresla sie w ramach "zwyklo sie",
    "zazwyczaj", "powinno sie" i tym podobne.
    W istocie, prace magisterskie to tak 70-90, no 100 stron.
    I takze prawda jest, ze powinno sie umiec zsyntetyzowac te swoje materialy
    itp.
    ale pocieszam sie kolezanka, ktora chyba z nudow tez robila wielgachna prace
    i wszystko bylo OK.
    Materialow niestety duzo nie wykorzystalem - przykladowo o agregacji li
    tylko wspomnialem, a materialow mam mase....

    ale co sie odwlecze to nie uciecze :)