  • 11. Data: 2003-01-16 17:57:51
    Temat: Re: Ja to jest z Belką
    Od: "Marcin" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b065g3$dac$1@topaz.icpnet.pl...
    > In news:b06516$5vq$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > (A Inteligo zdaje się sumuje odsetki na wszystkich rachunkach i dopiero
    > zaokrągla.)

    NIE sumuje odstetek ze wszystkich rachunkow. Kazdy rachunek jest obelkowany
    osobno. Testowane i sprawdzone na sobie 10 rachunkow i na kazdym mialem 48
    gr. odsetek i ani 1 grosza belkowego.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2003-01-16 18:10:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b06rt2$i3e$1@news.onet.pl, Marcin wrote:
> [...]
    > obelkowany osobno. Testowane i sprawdzone na sobie 10 rachunkow i na
    > kazdym mialem 48 gr. odsetek i ani 1 grosza belkowego.

    Jesli tak, to przepraszam za mylną informację. Wydawalo mi sie, ze ktos tak
    kiedys podal, ale albo pomylilo mi sie, albo tej osobie.

    Niemniej w Inteligo ze wzgledu na oddzielnie liczone progi oprocentowania
    rozbijanie kwot tylko dla obnizenia podatku nie wydaje sie celowe.

    Ma to sens tylko, jesli sumaryczne saldo jest ponizej pierwszego progu, ale
    tez zysk dla wiekszosci osob nie bedzie chyba wart czasu poswieconego na
    utrzymanie tylu rachunkow.

    --
    Robert