  • 1. Data: 2011-05-13 17:40:04
    Temat: Przelewy z karty kredytowej dla każdego (drogie!)
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    http://www.korzystny-przelew.pl/formularz_wyplaty
    Nowa usługa: szybki przelew z karty kredytowej na konto bankowe.
    Płatność obsługuje: AK Group (właściciel serwisu korzystny-sms.pl i
    korzystny-przelew.pl), Platnosci.pl oraz Bluecash.pl.

    Jak wyczytałem z regulaminu procedura wygląda następująco:
    1. rejestracja na stronie korzystny-przelew.pl - podanie numeru konta
    bankowego, na który mają trafić środki
    2. podanie numeru karty kredytowej (na stronie platnosci.pl).
    3. Szybki przelew na konto (operator bluecash.pl)

    Usługa jest bardzo droga, bo koszystny-przelew.pl liczy sobie aż 7%
    prowizji od kwoty przelewu.
    To już mBank liczy sobie za przelew z kk 3% prowizji (min. 7pln) nie
    mówiąc o przelewie przy pomocy mtransfer.
    Popularności tej usłudze nie wróżę, taniej może być czasem wypłacić
    gotówkę z bankomatu...

    Przy okazji: jeśli chodzi o firmę AK Group to od dłuższego czasu
    świadczą usługi przelewu pieniędzy z smsów premium (korzystny-sms.pl).
    Przydatna usługa, jeśli ma się niewykorzystane środki w ramach
    abonamentu telefonicznego. Wysyła się smsa za około 30pln a firma
    zwraca ok. 10 zł na konto. Taki biznes :)

  • 2. Data: 2011-05-13 17:45:13
    Od: " " <a...@g...pl>

    Tomasz [Bubon] <t...@g...com> napisał(a):

    > Przy okazji: je=B6li chodzi o firm=EA AK Group to od d=B3u=BFszego czasu
    > =B6wiadcz=B1 us=B3ugi przelewu pieni=EAdzy z sms=F3w premium (korzystny-sms=
    > ..pl).
    > Przydatna us=B3uga, je=B6li ma si=EA niewykorzystane =B6rodki w ramach
    > abonamentu telefonicznego. Wysy=B3a si=EA smsa za oko=B3o 30pln a firma
    > zwraca ok. 10 z=B3 na konto. Taki biznes :)

    A czy jest znany jakikolwiek inny skuteczny sposób na wyciągnięcie forsy z
    tego, co ma się w telefonie? Np. byłoby fajnie, gdyby można było kupić za nie
    choćby bilety komunikacji miejskiej. Ale to chyba pieśń przyszłości... :(

  • 3. Data: 2011-05-13 17:57:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tu kupisz za premium sms http://www.ztm.waw.pl/?c=211&l=1

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-05-13 17:57:27
    Od: " " <a...@g...pl>

    > (korzystny-sms ..pl).

    Nie obsługują ery :( Może ktoś zna coś analogicznego dla tak-taka?

  • 5. Data: 2011-05-13 18:03:43
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:
    > A czy jest znany jakikolwiek inny skuteczny sposób na wyciągnięcie
    > forsy z tego, co ma się w telefonie?

    Sprzedajesz elektroniczne bebechy hobbystom na allegro, cieszysz się
    przelewem.

  • 6. Data: 2011-05-13 23:18:46
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    A gdzie w cenie abonamentu są sms premium? Poważnie pytam.

  • 7. Data: 2011-05-14 08:01:58
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    W prawdziwych abonamentach to chyba zadna siec nie daje, ale w mix'ie
    to kazdym.

  • 8. Data: 2011-05-14 09:06:46
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 14 Maj, 01:18, "Mariusz" <e...@n...op.pl> wrote:
    > A gdzie w cenie abonamentu są sms premium? Poważnie pytam.

    Niedostępny już dzisiaj Orange Abonament- smsy premium rozliczane z
    kwoty abonamentu.
    Dziś tego abonamentu nie ma już w ofercie.

  • 9. Data: 2011-05-15 17:13:45
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    >A gdzie w cenie abonamentu są sms premium? Poważnie pytam.

    Plus. Taryfa elastyczna.