    From: "Michaska" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Inteligo - zlodziejstwo
    Date: Sun, 3 Feb 2002 22:30:05 +0100

    po powrocie z gor - ale pogoda - odebralam mail o zmianie serwisu SMS - z
    ktorego nie korzystalam z odeslaniem do tabeli oplat i prowizji.
    wrodzona babska ciekawosc kazala mi tam zerknac - i dzieki Bogu
    wprowadzane oplaty - no to od razu hop na pbb
    a przy okazji nasunelo mi sie pytanie - a co jesli mam i konto firmowe i
    indywidualne
    no to telefon do ilinki
    i co sie okazuje - jesli mamy konto firmowe i indywidualne, to oplaty bede
    wynosily:
    za prowadzenie rachunku firmowego - 3,99PLN
    za wydanie karty do rachunku indywidualnego 1,59 PLN
    za wydanie karty do rachunku firmowego 1,59 PLN (bo jest to kolejna karta do
    konta)
    za uzytkowanie karty do rachunku indywidualnego 0,99 PLN
    za uzytkowanie karty do rachunku firmowego 0,99 PLN (i znowu - jest to
    kolejna karta)

    czyli - poniewaz posiadama rachunek indywidualny i firmowy to mnie 2 razy w
    leb
    tak zeby mi sie w glowie nie przewrocilo

    a przy okazji - gdy dowiadywalam sie o sposob zamkniecia konta, to ilinka
    poinformowala mnie, ze jesli zamkna rachunek, to za pierwszy miesiac nowe
    oplaty nalicza - chyba ze wspomne ze zamykam z powodu niezaakceptowania
    zmian w TOiP.
    o tym nadmienieniu przypominam wszystkim chcacym zamykac rachunki.

    michaska