  • 1. Data: 2004-06-01 16:45:48
    Temat: inteligo lepszy numer
    Od: "Jędrek" <J...@w...pl>

    Wczoraj W e-PKO miałem na koncie 50 zł. Dzisiaj wchodzę na stronę inteligo i
    mam DEBET na 250 zł. Ładnie się zaczyna.
    Konsultant nie wie skąd debet na koncie. Nie potrafi wyjaśnić dlaczego jest
    na minus. Ręce mi opadają.

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-06-01 16:50:51
    Temat: Re: inteligo lepszy numer
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > mam DEBET na 250 zł. Ładnie się zaczyna.
    > Konsultant nie wie skąd debet na koncie. Nie potrafi wyjaśnić dlaczego

    W BPH miałem to w ciągu miesiąca z 6 razy. A potem wracało. Tu pewnie też
    wróci. Choć to niemiłe uczucie, przyznaję.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-01 16:55:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jędrek napisał:
> [...]
    > inteligo i mam DEBET na 250 zł. Ładnie się zaczyna. Konsultant nie
    > wie skąd debet na koncie. Nie potrafi wyjaśnić dlaczego jest na

    Hu hu hu. Najpierw było PeKaO SA, nstępnie Lukas, mBank, potem ING a nie
    tak dawno BePeHahahaha. Sądząc po liczbie postów wygląda na to, że palmę
    pierwszeństwa otrzymało Inteligo i ono teraz "rzondzi" na grupie ;-)

    K.

    P.S. Kto następny? ;-)

  • 4. Data: 2004-06-01 17:14:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Krystek wrote:

    [...]

    > P.S. Kto następny? ;-)

    Bartol Bank ?
    MSPANC

    KJ

  • 5. Data: 2004-06-01 17:45:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Bartol Bank ?

    O tym banku bedzie cicho, bo na pbb dobrze o bankach sie nie pisze. Bo
    nie. ;-)))

    Bartol

  • 6. Data: 2004-06-01 19:34:33
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > O tym banku bedzie cicho, bo na pbb dobrze o bankach sie nie pisze. Bo
    > nie. ;-)))

    No to czekamy. Kiedy zaczynasz? :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2004-06-01 20:35:05
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Jędrek wrote:

> [...]
    > mam DEBET na 250 zł. Ładnie się zaczyna.
    > Konsultant nie wie skąd debet na koncie. Nie potrafi wyjaśnić dlaczego jest

    Poczekaj z dzień.

  • 8. Data: 2004-06-02 10:15:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > No to czekamy. Kiedy zaczynasz? :)

    O tym tez bedzie cicho. ;-P

    Bartol

  • 9. Data: 2004-06-02 14:55:39
    Od: "hania" <o...@p...onet.pl>

    Ja również zawiodłam się na PKO BP obecnie PKO BPSA i to kolosalnie.
    po I - raz zauważyłam że przez okres kilkunastu miesięcy pobierali mi opłatę
    za prowadzenie konta 100 % a nie 50 % mimo że byłam studentką i mieli ksero
    legitymacji (aktualnej) - oraz pobierali opłaty od transakcji mimo że konto
    miało opcję bez żadnych opłat od operacji bankowych (super konto student)

    po II - nie otrzymywałam wydruków do domu a kiedy szłam po nie do banku zawsze
    były z tym problemy (często zmieniam miejsce zamieszkania i w zasadzie nie
    chciałam wydruków licząc na to a szczerze mówiąc to wierząc w to że nie ma
    wśród pracowników oszustów) po mojej interwencji w sprawie tych prowizji
    niesłusznie pobieranych przez długi czas nikt nie ruszył palcem i musiałam
    kilka razy domagać się, a wręcz wykłócać o zwrot niesłusznie pobranych
    pieniędzy

    Kiedy chciałam wziąc na rok (będąc na V roku studiów) kredyt studencki
    przekonałam się że decyzja o ewentualnym przyznaniu kredytu zalezy od
    widzimisię pani w banku, która wyraźnie mnie szantażowała licząc na łapówkę
    (gratyfikację za jej starania) w sprawie

    w dodatku nie wiem czy oni mnie nie oszukują w dalszym ciągu bo nie dostaję
    wciąż wydruków, a już im nie ufam, byłam świadkiem sceny gdzie staruszka z
    rodziną domagała się zwrotu pieniędzy które zniknęły z konta babci,
    twierdzili że bank w związku z tym że pani ta przez dłuższy czas nie
    interesowała sie kontem (pieniądze na nim leżały, nie było operacji żadnych) -
    bank złodziejsko wyprowadził je z jej konta, żądali dowodów na wypłatę
    pieniędzy które w czarodziejski sposób zniknęły (nawet prezes oddziału który
    został wtedy wezwany) nie umiał im złożyć wyjaśnień i wypierał sie czegokolwiek

    A już przegięciem jest ich ostatnia szopka z lokatą, której odsetki są
    naliczane od końca wyimaginowanej subskrypcji a nie od następnego dnia od
    założenia lokaty czyli nawet np. dwa miesiące mogły leżeć na likacie bez
    odsetek. Jest to chyba sprzeczne z istostą lokaty oczywiście informacja ta
    była zręcznie zakamuflowana

    W obawie przed wycofywaniem pieniędzy z tych lokat przez naciągniętych
    klientów przedłużali ogłoszenie wyników tego miernego konkursu, i tak wszyscy
    te pieniądze wycofają z tego oszukańczego banku który nie potrafi zmienić
    metod działania i przystosować się do mechanizmów wolnego rynku

    oni liczą właśnie na emerytów którzy zapomną o swoich pieniądzach albo nie
    mają spadkobierców, złodziejstwo !!!!!

    Jestem już tak oburzona, że zaraz jadę do pko po kasę i wpłacam byle gdzie
    byle z dala od nich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nie będę czekać co oni jeszcze wymyślą, bo to jest pewne jak w banku że
    przekręty będą u nich w dalszym ciągu

    aha, jeszcze zapomniałam a tp już rodem z Mony Pytona, jak zakładałam tą
    lokatę ostatnio to prawie już przy wyjściu z banku zorientowałam sie że pani
    źle przepisała w kartki (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) mój nr konta na
    który mają wrócić pieniądze po zakończeniu lokaty, zapomniała jednej cyferki i
    nawet nie mnie nie przeprosiła (wpisała zły nr konta do umowy lokaty) brak słów

    :-) pozdrawiam

    Hania, za młoda na PKO