  • 1. Data: 2003-10-13 11:19:01
    Temat: [Inteligo] nowy "dizajn" strony
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Pod adresem www.inteligo.pl otwiera się strona ze zmienionym projektem
    graficznym. Przypomnina on skórkę "Granat" znaną wcześniej z części
    transakcyjnej.

    MaciejK

  • 2. Data: 2003-10-13 14:29:19
    Temat: Re: [Inteligo] nowy "dizajn" strony
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    Gdzie na tej nowej stronie można znaleźć Tabelę Prowizji i Opłat?
    Wpisałem nawet w szukaj i nic takiego mi nie wyrzucił.
    W starej wersji można było bez trudu znaleźć stronę "ile to kosztuje?". Czy to
    zły znak przed zmianami na gorsze?

  • 3. Data: 2003-10-13 14:33:15
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Gdzie na tej nowej stronie można znaleźć Tabelę Prowizji i Opłat?

    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_o
    platy-i-prowizje.htm

  • 4. Data: 2003-10-13 15:05:05
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > Wpisałem nawet w szukaj i nic takiego mi nie wyrzucił.
    > W starej wersji można było bez trudu znaleźć stronę "ile to kosztuje?".

    dla ciebie -> konto -> opłaty

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-13 15:22:35
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 7...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > W starej wersji można było bez trudu znaleźć stronę "ile to
    > kosztuje?". Czy to zły znak przed zmianami na gorsze?

    Marudny jesteś, pokopiesz z godzinkę to znajdziesz ;)
    Znajdż taką tabelę w BPH PBK dla Sez@m Biznes i innych rachunków
    firmowych to Cię ozłocę*.
    *- nie dosłownie ;)

  • 6. Data: 2003-10-14 04:22:19
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Gdzie na tej nowej stronie można znaleźć Tabelę Prowizji i Opłat?
    > Wpisałem nawet w szukaj i nic takiego mi nie wyrzucił.

    Ja wpisałem w Szukaj słowo 'prowizji' i tabela wyskoczyła mi jako
    pierwszy link....

  • 7. Data: 2003-10-14 06:45:51
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pod adresem www.inteligo.pl otwiera się strona ze zmienionym projektem
    > graficznym. Przypomnina on skórkę "Granat" znaną wcześniej z części
    > transakcyjnej.
    Przy okazji dodali nowa funkcjonalnosc (nie krzyczcie jezeli juz jest od
    jakiegos czasu, ale ja nie zauwazylem). Przy realizacji platnosci z datą
    przyszłą doszlo dodatkowe pytanie, czy chcemy zrobic blokade na kwote
    platnosci.
    K.

  • 8. Data: 2003-10-14 08:45:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bmg632$1qk8$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > jakiegos czasu, ale ja nie zauwazylem). Przy realizacji platnosci z datą
    > przyszłą doszlo dodatkowe pytanie, czy chcemy zrobic blokade na kwote

    Nie było. W końcu, walczyłem o to chyba przez ponad rok...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara