  • 1. Data: 2002-02-15 10:44:58
    Temat: Inteligo a marmurowe banki
    Od: "hadzi" <s...@p...wp.pl>

    Inteligo - bez komentarza, a w BZWBK 9,70%
    a miało być tak pięknie. Chociaż z drugiej strony - trzeba jakoś na tych
    klientach dotychczasowych zarobić (tzn. uskubać) by wydać 300.000 na nagrody
    dla nowych klientów, którzy dadza sie omamic że "marmurowe banki przejadają
    twoje procenty". Cos mi sie zdaje ze niczym syn marnotrawny wroce do bzwbka,
    a było tak pieknie......
    Pozdrawiam
    Hadzi

  • 2. Data: 2002-02-15 11:03:25
    Temat: Re: Inteligo a marmurowe banki
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nie oszukuj, tylko 9% :)
    Ale i tak sie oplaca

  • 3. Data: 2002-02-15 11:55:41
    Od: "hadzi" <s...@p...wp.pl>

    Nie oszukuje, ale rzeczywiscie nie spojrzalem lokate z 9,70% mam tylko do
    konca miesiaca - potem juz 9%.