  • 1. Data: 2002-02-15 10:35:03
    Temat: Lukas Bank a lokwidacja konta
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    Witam

    Mam pytanie do grupowiczow, ktorzy zakladali konto w Lukasie w czasie kiedy
    byla ta promocja z notatnikiem Casio.
    O ile dobrze pamietam, otrzymujac ten gadzet, nie mozna zamknac konta przez
    jakis okreslony czas, chyba ze zaplacic sie rownowartosc tego natatnika (
    cos kolo 80 zeta )
    Dobrze pamietam??????

  • 2. Data: 2002-02-15 10:46:48
    Temat: Re: Lukas Bank a lokwidacja konta
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "<Mike>" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przez
    > jakis okreslony czas, chyba ze zaplacic sie rownowartosc tego natatnika (

    Nie mozna zamknac przez 6-miesiecy

  • 3. Data: 2002-02-15 11:02:49
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

  • 4. Data: 2002-02-15 11:37:20
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    przez
    > jakis okreslony czas, chyba ze zaplacic sie rownowartosc tego natatnika (

    Ależ Ty masz pamięć. ;-))

    --
    kriskel

  • 5. Data: 2002-02-15 12:37:45
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    Coz, chcialem sie tylko upewnic, bo pamiec jak to pamiec moze byc zawodna
    Jak zakladalem konto to nie dla tego (moim zdaniem badziewnego) gadzetu,
    Dawali to wzialem, a dopiero w domu zorientowalem sie ze nie mozna przed
    uplywem tych 6 miesiecy zlikwidowac konta.
    No, ale jak na razie to jestem w miare zadowolonym klientem Lukasa wiec nie
    ma zbytnio problemu.

    pozdr