  • 1. Data: 2004-11-07 14:32:24
    Temat: Inteligo - Euronet za 4,5???
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Dzisiaj wypłaciłem kartę Inteligo pieniążki w Euronecie. W historii rachunku
    widzę, że pobrano prowizję 4,5 za wypłatę w Euronecie. Lookam na TPiO i
    faktycznie - stoi jak byk "4,5".
    Dziwne, że nie zauważyłem tego wcześniej. Pytanie - od kiedy ta opłata
    obowiązuje??

    Radek

  • 2. Data: 2004-11-07 14:41:36
    Temat: Re: Inteligo - Euronet za 4,5???
    Od: "Muchomor" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktycznie - stoi jak byk "4,5".
    > Dziwne, że nie zauważyłem tego wcześniej. Pytanie - od kiedy ta opłata

    Na firmowych jest juz od chyba 2 lat... :p
    Dlatego ja np. zamknalem to konto na 4 spusty :D
    Teraz VWBank rules :)
    Pozdr.
    Muchomor

  • 3. Data: 2004-11-07 19:38:35
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>

> [...]
    > faktycznie - stoi jak byk "4,5".
    > Dziwne, że nie zauważyłem tego wcześniej. Pytanie - od kiedy ta opłata

    Kpisz czy o drogę pytasz ?
    Euronety stały się płatne wkrótce po wykupieniu Inteligo
    przez PKO BP.

  • 4. Data: 2004-11-07 20:56:20
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>
    napisał w wiadomości news:%Qujd.60623$z77.18182@news.chello.at...

    > Kpisz czy o drogę pytasz ?
    > Euronety stały się płatne wkrótce po wykupieniu Inteligo
    > przez PKO BP.

    dodajmy, bo moze kolega tego tez nie wie, ze jednoczesnie bezplatne staly
    sie bankomaty PKO BP...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-11-07 22:12:57
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > dodajmy, bo moze kolega tego tez nie wie, ze jednoczesnie bezplatne staly
    > sie bankomaty PKO BP...;-)

    Dla kont prywatnych. Dla firmowych sa platne.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-11-09 11:01:38
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Dla kont prywatnych. Dla firmowych sa platne.

    I to słono... m.in. dlatego zamknąłem tam konto firmowe...Jak są tacy
    pazerni to nie zarobią na mnie nic.

    --
    pozdrawiam
    P.