  • Data: 2002-10-14 11:57:44
    Temat: Integrum - czy ktoś używa ?
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy moglibyście podzielić się ze mną opiniami nt Integrum ? Chyba to nie
    jest bank zbyt popularny na tej grupie.

    W szczególności interesują mnie kwestie dostępu przez internet:

    - czy działa online jak mBank, czy tak raczej offline jak Lukas, Fortis ...,
    kiedy w bankomacie sa dostepne srodki z przelewu
    - czy jest niezawodny (przerwy w działaniu, trudności z zalogowaniem)
    - jakieś wieksze wady ... ( zalety oczywiście także )

    i jeszcze

    - czy ich kartami Maestro można płacić w Niemczech (chodzi o ludka z
    klawiatura .... nie krzyczcie, temat jest mi obcy) ?

    pzdr
    wkg