  • 1. Data: 2002-06-30 20:56:35
    Temat: Integrum BGZ co o tym sadzicie
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Właśnie sobie założyłem 3 złote /mc + kanał internetowy gratis + Maestro+
    e-skalacja 8%. Oferta bardzo interesująca. A jakie są Wasze opinie ? Jakoś
    na pbb mało się o tym banku pisze.
    Pozdr.
    Ardi

  • 2. Data: 2002-06-30 21:05:26
    Temat: Re: Integrum BGZ co o tym sadzicie
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ardi" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie sobie założyłem 3 złote /mc + kanał internetowy gratis + Maestro+
    > e-skalacja 8%. Oferta bardzo interesująca. A jakie są Wasze opinie ?
    Jakoś
    > na pbb mało się o tym banku pisze.

    Wiesz ale płatne 3zł/mc a w mBanku masz wszystko za darmo, więc o tym się
    pisze ;-))
    A tak poważnie to już parę razy była o nim mowa. Ogólnie OK choć mają parę
    wad tzn. nie możesz zlecić przelewu z datą przyszła z eSkalacji na
    eIntegrum, Polecenie Zapłaty płatne 50gr od transakcji.
    Osobiście nie znam ich oferty z praktyki, więc więcej nie powiem.

    BTW: Napisz jak wygląda sprawa z historią rachunku tzn. logujesz się na WWW,
    chcesz ją wydrukować. Jakie są utrudnienia.
    No i najważniejsze co widać w historii, czy jest nazwa nadawcy/odbiorcy,
    numer konta, data złożenia dyspozycji, data księgowania (realizacji), czy
    może tylko tytuł przelewu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-01 19:19:34
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Jeszcze nie wiem jak to wygląda. Konto założyłem w piątek, w sobotę (!)
    dzwonili już w sprawie odbioru pakietu e-integrum (pewnie token). Kanał
    internetowy jeszcze nie działa, ale jak coś się pokaże to dam znać.
    Pozdr.
    Ardi

  • 4. Data: 2002-07-08 19:22:59
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Więc tak, historia w e-integrum jest tylko z kwotą, tytułem i datą.
    Niestety nic poza tym.
    Pozdr. Ardi