  • 1. Data: 2002-06-30 19:14:34
    Temat: wiek a kredyt...
    Od: "ilo" <i...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, czy bank ma prawo nie udzielic kredytu ze wzgledu na wiek?
    Moj tata ma 72 lata i i wnioskowal o kredyt w wysokosci polowy swoich
    miesiecznych dochodow i bank odmowil mu ze wzgledu na to, ze ma ponad 70
    lat.
    Czy bank ma prawo odmowic ZE WZGLEDU NA WIEK?
    pzdr
    ilo

  • 2. Data: 2002-06-30 19:28:08
    Temat: Re: wiek a kredyt...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy bank ma prawo odmowic ZE WZGLEDU NA WIEK?

    a gdzie jest powiedziane, ze bank ma OBOWIAZEK udzielenia kredytu???

    Oczywiscie, ze ma.
    Zauwaz, ze niektore uslugi nie sa dostepne, jesli nie masz ukonczonych ilis
    tam lat, ine byles w wojsku i tak dalej.

    Jednym slowem bank mial prawo odmowic takiego kredytu. I nie musial sie
    nawet tlumaczyc

  • 3. Data: 2002-06-30 22:33:33
    Od: "ilo" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam lat, ine byles w wojsku i tak dalej.
    >
    > Jednym slowem bank mial prawo odmowic takiego kredytu. I nie musial sie
    Ciekawe co powiesz Amra jak Ci stuknie ta siedemdziesiatka:)
    pzdr
    ilo

  • 4. Data: 2002-06-30 22:54:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ciekawe co powiesz Amra jak Ci stuknie ta siedemdziesiatka:)

    Eeee przeciez ja takiego wieku nie dozyje ;)