  • 1. Data: 2002-06-30 19:13:53
    Temat: wiek a kredyt...
    Od: "ilo" <i...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, czy bank ma prawo nie udzielic kredytu ze wzgledu na wiek?
    Moj tata ma 72 lata i i wnioskowal o kredyt w wysokosci polowy swoich
    miesiecznych dochodow i bank odmowil mu ze wzgledu na to, ze ma ponad 70
    lat.
    Czy bank ma prawo odmowic ZE WZGLEDU NA WIEK?
    pzdr
    ilo

  • 2. Data: 2002-06-30 19:44:17
    Temat: Re: wiek a kredyt...
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 30 Jun 2002 21:13:53 +0200, "ilo" <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >lat.
    >Czy bank ma prawo odmowic ZE WZGLEDU NA WIEK?

    Bank ma prawo odmowic kredytu z dowolnego powodu, a nawet bez
    jakiegokolwiek powodu :-).
    A nie udzielanie kredytow powyzej jakiegos wieku to powszechna
    praktyka z dosc oczywistych powodow.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-01 12:49:02
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@w...pl>

    > Bank ma prawo odmowic kredytu z dowolnego powodu, a nawet bez
    > jakiegokolwiek powodu :-).

    z dowolnego powodu to chyba nie bardzo.
    czy moze z powodow rasowych itp ?

    ale czy jest tak, ze moze odmowic bez powodu tego nie wiem,
    a chetnie sie dowiem

  • 4. Data: 2002-07-01 12:58:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Artur Bystrzycki"

    > z dowolnego powodu to chyba nie bardzo.
    > czy moze z powodow rasowych itp ?
    >
    > ale czy jest tak, ze moze odmowic bez powodu tego nie wiem,
    > a chetnie sie dowiem

    skoro bank moze nie podawac przyczyny odmowy to przyczyna moze byc dowolna - to
    chyba logiczne. Urzednikowi moglo sie tak zachciec ;-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-07-01 13:08:13
    Od: "Artur Bystrzycki" <a...@w...pl>

    > skoro bank moze nie podawac przyczyny odmowy to przyczyna moze byc
    dowolna - to
    > chyba logiczne. Urzednikowi moglo sie tak zachciec ;-)

    jest pewna roznica miedzy nie podawaniem powodu, a niemaniem go. :)
    z ciekawosci chcialem wiedziec jak to wyglada w prawie bankowym.
    ps.
    nie znam sie na prawie bankowym,
    tak sobie tylko draze.