  • 1. Data: 2008-02-19 11:23:30
    Temat: [ING] karty platynowe
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Czy jest ktoś może posiadaczem?

    Bo zostałem przed chwilą zwalony z nóg informacją, że do wydania w
    procedurze bez badania zdolności kredytowej potrzeba 500.000 zł aktywów
    zgromadzonych i
    utrzymywanych w banku. :-)

    Pół miliona, przecież to obłęd w przypadku zwykłej platynowej karty. I nijak
    się ma do wymogów np. w przypadku Citi czy Raiffeisen albo PKO BP.

    Ile oni tych kart wydali w takim razie w takiej procedurze? 35? A może to
    nieprawda i był to tylko sposób na to żebym sie odczepił. :-)

    marekz

  • 2. Data: 2008-02-19 11:33:38
    Temat: Re: [ING] karty platynowe
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo zostałem przed chwilą zwalony z nóg informacją, że do wydania w
    > procedurze bez badania zdolności kredytowej potrzeba 500.000 zł aktywów

    Pokaz taka karte a szybko cie porwa dla okupu :-)

  • 3. Data: 2008-02-19 11:53:10
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Ile oni tych kart wydali w takim razie w takiej procedurze? 35? A może
    > to nieprawda i był to tylko sposób na to żebym sie odczepił. :-)

    ING to w ogóle bardzo ciekawy bank.
    Jakiś czas temu przysłali mi ofertę visy classic "na piękne oczy" z
    limitem 150 000 zł. Myślałem że ROTF'la wywinę jak przeczytałem.

    Jakiś tydzień potem doszedł list z jakimiś mętnymi tłumaczeniami z
    których między wierszami wynikało że system nie wstawił przecinka przed
    dwoma ostatnimi zerami.

    Więc sprawdź czy przypadkiem nie chodziło o 5.000 zł:)

    Pzdr.

  • 4. Data: 2008-02-19 23:51:44
    Od: "Robert Gosik" <r...@z...pl>

    A ING takie karty ma?

    Robert

  • 5. Data: 2008-02-20 00:01:02
    Od: "Robert Gosik" <r...@z...pl>

    > Ile oni tych kart wydali w takim razie w takiej procedurze? 35? A może to
    > nieprawda i był to tylko sposób na to żebym sie odczepił. :-)

    Albo jest sie VIP-em albo sie dowartosciowywuje platynowa karta.
    Z dwojga zlego wole warunek 500tys aktywow, ktorych osobiscie nie mam, niz
    kolejna pseudo platynowa karte dostepna dla wlasciciela straganu z warzywami
    ;-)

  • 6. Data: 2008-02-20 11:05:54
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Robert Gosik" <r...@z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z dwojga zlego wole warunek 500tys aktywow, ktorych osobiscie nie mam, niz
    > kolejna pseudo platynowa karte dostepna dla wlasciciela straganu z

    Dawno minęły czasy kiedy karta można się było skutecznie dowartościować. Tak
    co najmniej z 5 lat temu. Ja tego nie potrzebuję dla przyjemności posiadania
    srebrnej farby na plastiku, tylko odbijam się od sufitu przy limitach dla
    innych typów kart, więc poniekąd nie mam wyjścia.

    A 500 tys. aktywów stale utrzymywanych w banku uważam za warunek
    *absurdalny*. Bo im nie chodziło, żeby "pokazać", że się tyle ma. Tylko żeby
    to stale było w banku. Na kontach oszczędnościowych albo na funduszach. Na
    pomysł rachunku maklerskiego zaczęli kręcić nosem i gdzieś próbować dzwonić
    ale darowałem sobie głębsze wnikamie w to, bo i tak tyle nie mam żeby na raz
    przelać,a w sumie nadal mogę miec u nich 3 karty zamiast jednej. :-]

    marekz

  • 7. Data: 2008-02-20 19:18:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Ile oni tych kart wydali w takim razie w takiej procedurze? 35? A może
    > to nieprawda i był to tylko sposób na to żebym sie odczepił. :-)

    A do mnie dzisiaj dzwoni ING, ze mam przyniesc potwierdzenie zamkniecia
    karty, ktora do nich przynosilem. Wyznaczyli mi termin do 5 marca,
    pozniej moga nawet wypowiedziec mi umowe (dzwoniaca pani mowila to z
    trwoga w glosie) !

    Fascynujace, zwlaszcza, ze po weekendzie ide zamknac ich KK :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-02-20 19:54:13
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > karty, ktora do nich przynosilem. Wyznaczyli mi termin do 5 marca, pozniej
    > moga nawet wypowiedziec mi umowe (dzwoniaca pani mowila to z trwoga w

    A ja już dostałem 3 listy w tej kwestii listami zwykłymi (czyli nie
    dostałem). Ale coś jakoś nie chcą tych kart mi zamykać. W każdym sugerowany
    termin około miesiąca od daty jego wysłania. :-) Co więcej w międzyczasie
    jedną z tych kart wznowili na kolejne 2 lata.

    marekz

  • 9. Data: 2008-02-20 21:16:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
> [...]
    > sugerowany termin około miesiąca od daty jego wysłania. :-) Co więcej w
    > międzyczasie jedną z tych kart wznowili na kolejne 2 lata.

    Ja takiego zaswiadczenia o zamknieciu karty nie posiadam. A kosztuje ono
    15 zl czego placic nie mam zamiaru. Karte tak czy inaczej zamykam, bo
    jej nie uzywam. Jutro uplywa mi pol roku jej posiadania, wobec czego
    bede mogl ja zamknac bez zwracania promocyjnego 50 zl :)

    Aczykolwiek bedac szczerym to pomijajac kijowy podglad online i dziwne
    zasad z ksiegowaniem wplat, bylem z tej karty calkiem zadowolony.
    Zreszta przez 3 miesiace uzytkowania zrobilem prawie caly limit
    zwalniajacy z oplaty rocznej (co mnie zdziwilo, bo wydawlo mi sie ze
    wydalem sporo mniej). Tym niemniej karta idzie do kasacji (maly limit, a
    tak sobie mi go nie zwieksza) ale dopuszczam mozliwosc ze do ING wroce
    (przeniose karte mBankowa, bo jako rezerwowa stracila racje z bytu z
    uwagi na fakt otrzymania dozywotnio bezplatnej KK Citi - bez
    koniecznosci robienia jakiegokolwiek obrotu).

    Kwartet : Multi (Visa), Millenium (AmEx), ING (MC), Citi (rezerwa)
    mialbym wiec w bardzo prosty sposob darmowy (Multi wiadomo - 120 zakupow
    rocznie to 4-5 miesiacy uzywania karty, Millenium zwalnia z oplaty lekka
    reka + jest mozliwosc zamiany karty na inny typ z nowym terminem
    waznosci, ING to tylko 5k do wydania rocznie, a Citi mam juz darmowe do
    konca swoich dni), utrzymujac jednoczesnie po jednej karcie z danego
    typu i wreszcie bylbym happy :) Tyle, ze Multibank cos dziwnie zaczyna
    mieszac z tymi kartami chipowymi autoryzowanymi PINem co jakos niszczy
    moj idealny plan (aczkolwiek czas pokaze co to bedzie).

    --
    Mithos