  • 1. Data: 2008-02-19 10:58:10
    Temat: nowe prowizje w PKOBP?
    Od: "Paweł Duda" <p...@l...home.pl>

    Witam

    Posiadam konto firmowe w PKOB - Rachunek bieżący BIZNES PARTNER. Dzisiaj
    robilem przelew na rachunek w innym banku - pobralo prowizje nie jak
    dotychczas 0,50 PLN, tylko 1,50 PLN.
    Znalazlem na stronach tegoz banku info ze z dniem 14.02.2008 zmienily sie
    oplaty i prowizje. Zauwazylem ze zdumieniem, ze pod pozycja wyplaty w
    bankomatach wlasnych banku jest oplata w wysokosci 4,50 PLN. Do tej pory jak
    wyplacalem w "swoich" bankomatach nie pobierano oplat. Czy oczy mnie myla,
    czy jednak jest to prawda?

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2008-02-19 22:01:22
    Temat: Re: nowe prowizje w PKOBP?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Paweł Duda pisze:

    > Posiadam konto firmowe w PKOB - Rachunek bieżący BIZNES PARTNER. Dzisiaj
    > robilem przelew na rachunek w innym banku - pobralo prowizje nie jak
    > dotychczas 0,50 PLN, tylko 1,50 PLN.

    Faktycznie. W pakiecie "Wspólny Cel" (dla stowarzyszeń itp.) tak samo -
    podwyżka z 50 groszy do 1,50 PLN za każdy przelew. Ładnie, trzeba będzie
    poszukać innego rachunku dla stowarzyszenia w trybie pilnym.

  • 3. Data: 2008-02-19 23:53:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Lut, 23:01, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Faktycznie. W pakiecie "Wspólny Cel" (dla stowarzyszeń itp.) tak samo -
    > podwyżka z 50 groszy do 1,50 PLN za każdy przelew. Ładnie, trzeba będzie
    > poszukać innego rachunku dla stowarzyszenia w trybie pilnym.

    Coz za szacunek dla klienta..........Czy takich rzeczy nie powinno sie
    podawac z wyprzedzeniem?

  • 4. Data: 2008-02-25 10:29:47
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    a z Inteligo firmowego zawsze w bankomacie było płatne, tylko płacić karta
    można za free.
    Zawsze jak mi się na firmowym uzbiera kasa to przerzucam na prywatne
    Inteligo i dopiero wypłacam, jak musze...