  • 1. Data: 2002-05-13 14:55:09
    Temat: ING BSK SA awaria
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    hmm...

    na razie zaobserwowano awarie bskonline oraz brak mozliwosci wyplat z atm'ow
    obcych bankow + euronetu :-( jakies inne szczegoly ?

    radek

  • 2. Data: 2002-05-13 18:33:52
    Temat: Re: ING BSK SA awaria
    Od: "Marek J" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Rad'ek" <A...@p...fm> napisał w wiadomości
    > hmm...
    >
    > na razie zaobserwowano awarie bskonline oraz brak mozliwosci wyplat z
    atm'ow
    > obcych bankow + euronetu :-( jakies inne szczegoly ?

    A! To dlatego dziś w supermarkecie przez megafon podawali, że nie można
    płacić kartami ING BSK.
    Nie wiem gdzie fizycznie mieszczą się komputery obsługujące BSK, ale jeżeli
    w Katowicach, to taka sytuacja mnie nie dziwi - wczoraj i dziś mieliśmy tu
    bardzo gwałtowne ulewy, burze i gradobicia - pewnie pozalewało łącza.

    --
    Marek
    /- Ekonomia Gnomów Gaciowych: