  • 1. Data: 2003-06-02 20:53:42
    Temat: kioski internetowe Multibanku... z demobilu
    Od: m...@o...pl

    W kiosku internetowym Multibanku w Szczecinie chciałem zalogować się do mbanku.
    Raz - źle, 2x - źle, 3x bardzo uważałem, ale patrzyłem na same klawisze (piszę
    bezwzrokowo) i też źle. Kanał mi zablokowało. Wściekem się, ale musiałem
    dzwonić i odblokowywać. Co się okazało - mają niemieckie, z zamienionymi "Z"
    i "Y". A ja mam "Z" w haśle... Pisałem dobrze...
    Taki postęp, ale... z demobilu.

    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2003-06-02 21:16:09
    Temat: Re: kioski internetowe Multibanku... z demobilu
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 2 Jun 2003 22:53:42 +0200, m...@o...pl wrote:

    >A ja mam "Z" w haśle...

    chłopie, co Ty zrobiłeś... teraz już znamy jedną literkę w Twoim
    haśle... z odgadnięciem reszty pójdzie już szybciutko... :)

  • 3. Data: 2003-06-03 07:08:43
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > chłopie, co Ty zrobiłeś... teraz już znamy jedną literkę w Twoim
    > haśle... z odgadnięciem reszty pójdzie już szybciutko... :)
    A po drugie wiemy że nie masz "Y" .W kryptografii to
    bardzo dużo :) Serio.

  • 4. Data: 2003-06-03 07:12:34
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    Użytkownik "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbhhhs$bpu$1@news.mch.sbs.de...

    > bardzo dużo :) Serio.

    Witam
    Raczej w kryptoanalizie :-)

  • 5. Data: 2003-06-03 07:16:50
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    "Z"
    > i "Y". A ja mam "Z" w haśle... Pisałem dobrze...

    No co, kryzys jest hehe. Nawet najlepsze banki musza oszczedzac ;-)

  • 6. Data: 2003-06-03 08:39:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik m...@o...pl napisał:
> [...]
    > dzwonić i odblokowywać. Co się okazało - mają niemieckie, z zamienionymi "Z"
    > i "Y". A ja mam "Z" w haśle... Pisałem dobrze...

    No, nie. Co za chala. Wiece co, dajcie sobie spokoj z BREwytworami, bo
    to czysta strata czasu. Hahaha, niemiecka klawiatura z angielskim
    sterownikiem. LOL, to trzeba po prostu byc debilem zeby cos takiego
    zmajstrowac. I jeszcze pokazywac ludziom. ROTFL, ROTFL^2. Dwa slowa:
    brak slow. Heh.

    No ale mBank i tak zondzi, hehehe, no nie zaraz skonam ze smiechu :-P
    Bartol

  • 7. Data: 2003-06-03 09:23:41
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    > No ale mBank i tak zondzi, hehehe, no nie zaraz skonam ze smiechu :-P
    > Bartol

    ty tez 'zondzisz'... ;P ROTFL...

    pozdr,
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-06-03 09:25:44
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol wrote:
    > No ale mBank i tak zondzi, hehehe, no nie zaraz skonam ze smiechu
    :-P
    > Bartol

    Masz jakis kompleks... ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2003-06-03 09:30:59
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > No ale mBank i tak zondzi, hehehe, no nie zaraz skonam ze smiechu :-P
    imho stajesz sie nudny
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 10. Data: 2003-06-03 09:33:21
    Od: j...@p...onet.pl

    > Masz jakis kompleks... ;)

    Ja bym powiedział, że to jakaś fobijka. Chyba już nudna...

    Jacek