  • 11. Data: 2005-02-06 12:44:29
    Temat: Re: I dla odmiany - baza solidnych platnikow :)
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    news:cu31v7.3ek.1@bambus.kjonca.bogus...
    > Sebol said the following On 2005-02-05 15:40:
    > [...]
    >
    > Jakieś statystyki ?

    Statystyki pokazuja, ze gro bankow wypelnia (nie do konca prawidlowo) dane o
    kredytach - zasila BIK informacjami o kategorii i saldzie zobowiazan
    klientowskich - pomylki sa czeste, ale te dotyczace istotnych danych juz nie
    przerazaja :-)

  • 12. Data: 2005-02-06 13:50:13
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2005 13:44:29 +0100,
    osoba podpisana: Dan <n...@p...pl>
    napisała:
    [..]
> [...]
    > kredytach - zasila BIK informacjami o kategorii i saldzie zobowiazan
    > klientowskich - pomylki sa czeste, ale te dotyczace istotnych danych juz nie
    I to mniej-więcej zgadza się z moją wiedzą.
    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler