  • 1. Data: 2007-02-09 07:13:34
    Temat: Halogotówka - uwaga
    Od: probe <n...@p...onet.pl>

    Właśnie dostałem na onecie email - oodnośnik do częgoś takiego jak
    halogotówka w sigmabanku.

    I aż się zdenerwowałem - to jest jedno wielkie oszustwo - oni po prostu
    kradną dane osbowe.

    Bo decyzję o przyznaniu bądź nie kredytu uzależniają od adresu ,
    imienia, nazwiska numeru telefonu, adresu email. Wprawdzie dosłownie
    kradzież to to nie jest ale oszustwo na pewno.

    Z tego co wiem to podobnie postępują np w link4

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2007-02-09 07:40:24
    Temat: Re: Halogotówka - uwaga
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    probe wrote:
> [...]
    > imienia, nazwiska numeru telefonu, adresu email. Wprawdzie dosłownie
    > kradzież to to nie jest ale oszustwo na pewno.

    Ale o co chodzi ? Chciałbyś dostać kredyt bez podawania danych osobowych
    ? Bo może czegoś nie rozumiem.

    KJ

  • 3. Data: 2007-02-09 08:21:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale o co chodzi ? Chciałbyś dostać kredyt bez podawania danych osobowych
    > ? Bo może czegoś nie rozumiem.
    >
    > KJ

    a dlaczego nie, taki kredyt bez podawania danych...zadne dane nie
    moglyby wyciec, nikt nie znalazlby ich na smietniku ;-))

    RS

  • 4. Data: 2007-02-09 08:30:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > a dlaczego nie, taki kredyt bez podawania danych...zadne dane nie
    > moglyby wyciec, nikt nie znalazlby ich na smietniku ;-))

    Kredyt na hasło :) ? Może to jest jakiś pomysł.

    KJ (A moje hasło do kredytu to: "pawiany wchodzą na ściany" )

  • 5. Data: 2007-02-09 08:39:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > KJ (A moje hasło do kredytu to: "pawiany wchodzą na ściany" )

    a zyrafy wchodza do szafy ;-))

  • 6. Data: 2007-02-09 09:07:39
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    probe wrote:
    > Właśnie dostałem na onecie email - oodnośnik do częgoś takiego jak
    > halogotówka w sigmabanku.

    A jakie tam jest % ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-02-09 09:19:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jakie tam jest % ?

    nominalne pewnie niskie, ale (jak znam zycie) to prowizja zabojcza i
    obowiazkowe ubezpieczenie ;-( takie sa kredyty gotowkowe "dla kazdego"

  • 8. Data: 2007-02-09 10:18:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Kredyt na hasło :) ? Może to jest jakiś pomysł.
    >
    > KJ (A moje hasło do kredytu to: "pawiany wchodzą na ściany" )

    Moje to: "kasssssssa"

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski