  • 31. Data: 2005-10-27 13:35:12
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "inżynier Nowak" <n...@g...pl> wrote in message
    news:djq9uc$5hi$1@inews.gazeta.pl...

    > A rozumiesz dlaczego Niesiolowski nie może zostać wicemarszałkiem Senatu?

    A nie może? On jest entomologiem, jemu trzeba wybaczyć, jak ktoś lubi
    robactwo to ma widocznie inaczej poukładane ;)

    > Swoją drogą, to chyba jedyny przedstawiciel ZChN, ktory ma na bakier z
    > PISią...

    Ciekawe dlaczego, prawda?

    T.

  • 32. Data: 2005-10-27 13:36:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > "inżynier Nowak" <n...@g...pl> wrote in message

    > A nie może? On jest entomologiem, jemu trzeba wybaczyć, jak ktoś lubi
    > robactwo to ma widocznie inaczej poukładane ;)

    > Ciekawe dlaczego, prawda?

    PiS sobie wybiera marszałka Sejmu z Samoobroną i LPR, głosuje za Lepperem na
    wice, przejmuje całe prezydium Senatu (nie mów mi, że Borsuk i Płażyński są
    "niezależni"), ale to oczywiście wszystko jest wina PO :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 33. Data: 2005-10-27 13:59:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Glenn wrote:
    > [...]
    > Często się z Toba nie zgadzam, ale tego sam bym lepiej nie ujął.

    Boszzz Kamil - jestem w szoku ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 34. Data: 2005-10-27 14:21:48
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 15:59- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Boszzz Kamil - jestem w szoku ;-)

    No i skutek będzie taki, że grupa dostanie komisarycznego zarządcę z
    PISu (albo z koalicyjnej samoobrony, tam jest wielu bystrych gości od
    kredytów), bo przecież to nie może tak być, żeby ludzie sie bezkarnie ze
    sobą zgadzali ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 35. Data: 2005-10-27 14:29:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 15:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > A nie może?

    A co, może?

    > On jest entomologiem, jemu trzeba wybaczyć, jak ktoś lubi
    > robactwo to ma widocznie inaczej poukładane ;)

    Zwykła, brutalna gra na rozłam w platformie: nasi zchnowcy są cacy a
    wasi be.

    > Ciekawe dlaczego, prawda?

    Bo nie lubi ojca dyrektora (R)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 36. Data: 2005-10-27 14:46:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn wrote:
    [...]

> [...]
    > "niezależni"), ale to oczywiście wszystko jest wina PO :-)
    Często się z Toba nie zgadzam, ale tego sam bym lepiej nie ujął.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 37. Data: 2005-10-27 14:54:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

    > Bo nie lubi ojca dyrektora (R)

    Ojciec R lepiej publicznie by wyjaśnił jakim cudem udało mu się załatwić
    nadajniki dla Radyja w Rosji :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 38. Data: 2005-10-27 14:56:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:

> [...]
    > PISu (albo z koalicyjnej samoobrony, tam jest wielu bystrych gości od
    > kredytów), bo przecież to nie może tak być, żeby ludzie sie bezkarnie

    O to to ;-) Toz to nie do pomyślenia :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 39. Data: 2005-10-27 15:06:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 16:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Ojciec R lepiej publicznie by wyjaśnił jakim cudem udało mu się załatwić
    > nadajniki dla Radyja w Rosji :-)

    Jak widzę, wróżysz ocieplenie w stosunkach z Rosją? Niewykluczone,
    niewykluczone...
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 40. Data: 2005-10-27 15:10:22
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-10-27 16:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Glenn, gdy pisał(a):

    > Jak widzę, wróżysz ocieplenie w stosunkach z Rosją? Niewykluczone,
    > niewykluczone...

    Jak się udało załatwić nadajniki (na pasmach wojskowych AFAIK - zdaje że GRU
    nimi zarządza ;-) ? ) to skłonienie bywszego szpiona w DDR, aby wylądował w
    Warszawie to małe piwo :-) A jaki to sukces będzie ;-) !

    przyszłość/ Woody Allen