    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Głupi przelew a ile problemów.
    Date: Fri, 23 Jan 2015 10:42:28 +0100

    Taka prosta sprawa - zapłacenie abonamentu RTV.
    Nie miałem jeszcze czasu aby sobie podefiniować przelewy gdzie indziej więc
    postanowiłem wykonać go tam, gdzie jest od lat zdefiniowany - mBank.

    Kolejne problemy:
    1. Nie wiem gdzie alfabetycznie ułożyło się RTV - na szczęście niedaleko bo
    pod P (lista na P akurat długa, bo wszystkie Meritum Piotr, Meritum Piotr
    Oszcz, Meritum Wsp, Meritum Wsp Oszcz, itd. (kolejne banki) nazywają się
    teraz na P).
    Pamiętam, że wpłacało się od zawsze na Poczcie, ale myślałem, że adresatem
    nie jest Poczta, tylko coś od Radia, czy Telewizji.
    2. Jak już go znalazłem, to strzałka po prawej wcale nie oznacza wykonaj.
    Za drugim podejściem kliknąłem w nr rachunku i jestem gdzie trzeba, ale mam
    wpisaną starą kwotę - trzeba ją zmienić i tu seria problemów.
    3. Normalnie stara powinna być zaznaczona i po wpisywaniu nowej zniknąć -
    ale gdzie tam - byłoby za łatwo.
    Czyli po wpisaniu nowej mam teraz dwie kwoty ciurkiem.
    4. No to próbuję usunąć starą klawiszem Del - to działa we wszystkich
    okienkach edycyjnych jakie znam, ale nowy mBank jest wyjątkowy - nie działa!
    Sprawdzam, czy chociaż backspace działa (kasując sobie to co wpisałem) -
    działa. Hura! Jesteśmy w domu - będzie prosto - End na koniec tekstu i parę
    backspace-ów załatwi sprawę.
    5. No tak nie przewidziałem, że klawisza End mBank też nie lubi.
    Ponieważ używam komputera od czasów gdy jeszcze nie było klawiatur AT więc
    przyzwyczaiłem się używać do tego celu klawiszy klawiatury numerycznej.
    Próbując rozwiązać ten skomplikowany problem edycyjny przyszło mi do głowy,
    że może nowy mBank już nie pamięta, że kiedyś były inne klawiatury i na
    sztywno przypina się do tych nowych klawiszy.
    6. Sprawdzam Del i End z tych klawiszy - też nie działają.

    Nie wiem co myśleć. Może innowacyjność jest teraz aż tak ważna, że tak
    przestarzałe rzeczy jak klawisze Del i End nie pasują do obrazka i ich
    miejsce wg. programistów mBanku jest raczej w muzeum niż w nowoczesnej
    aplikacji.
    A może to tylko mój mBank tak działa, a Wy macie normalniej?
    P.G.