  • 1. Data: 2004-08-05 19:31:29
    Temat: Gierkowi się udało & stuff ...
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    nie wiem jak was ale z lekka mnie wq*a reklama kredytów mbanku - pod hasłem
    "Gierek brał kredyt, ty też możesz" - chociaż może to jest taka zachęta: oni
    będą to spłacać przez kilka pokoleń, spoko - masz tylko jedno życie, nie
    musisz się zbytnio martwić kredytem :)))) zostaw to wnukom e.c.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 2. Data: 2004-08-05 20:04:03
    Temat: Re: Gierkowi się udało & stuff ...
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Aug 2004 21:31:29 +0200, w <ceu1uo$1l4m$1@mamut1.aster.pl>, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > będą to spłacać przez kilka pokoleń, spoko - masz tylko jedno życie, nie

    To weź kredyt i przy spłacie mów im: "Gierek nie spłacał, ja też mogę" :>

  • 3. Data: 2004-08-05 21:43:01
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Radoslaw P. napisal/a:
    > To weź kredyt i przy spłacie mów im: "Gierek nie spłacał, ja też
    > mogę" :>

    spoko, no to wchodzę w to :))

    swoją drogą to ciekawe jak by się sprzedał kredyt w stylu "Hussain i Bin
    Laden brali kredyty w latach 70. - bierz i ty ziomalu, yo"

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-08-05 22:09:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > swoją drogą to ciekawe jak by się sprzedał kredyt w stylu "Hussain i Bin
    > Laden brali kredyty w latach 70. - bierz i ty ziomalu, yo"

    Obawiam się, że słabo. Subkultura hiphopowa raczej nie wydaje się być zbyt
    wiarygodna finansowo ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-08-05 22:22:46
    Od: "sochacki" <p...@z...sand.pl>

    > Obawiam się, że słabo. Subkultura hiphopowa raczej nie wydaje się być zbyt
    > wiarygodna finansowo ;]
    podobnie jak Gierek ... mnie raczej zniecheca

  • 6. Data: 2004-08-07 03:13:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@z...sand.pl news:ceuc4r$qln$1@nemesis.news.tpi.pl

    > podobnie jak Gierek ... mnie raczej zniecheca

    Mnie rowniez...

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 7. Data: 2004-08-07 09:48:08
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia 7 Aug 2004 03:13:33 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał(a):

    > Mnie rowniez...
    Ale jest cała masa ludzi, którzy twierdzą, że "za komuny to było
    dobrze...". I tęsknią... Znam takich, niestety... Tylko czy do byłych
    górników, którzy stracili przywileje jest skierowana oferta mBanku?

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..." - W.Łysiak