  • 11. Data: 2015-03-19 16:21:24
    Temat: Re: GetIn Bank Super Urwa Bank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał
    On Thu, 19 Mar 2015 13:07:20 +0100, "J.F."

    >Nr do lub paszportu,

    Ulegaja zmianie.

    >adres,

    tez ulega zmianie, w dodatku wlasnie znikl z dokumentow.

    >imie matki, nazwisko rodowe matki, imie ojca... wymieniać dalej?

    No, dawniej jakos sie bez peselu obywalismy.

    Tym niemniej - to mial byc jednoznaczny nr, jak nie jest unikalny, to
    trzeba odpowiednio oprogramowac.

    J.

  • 12. Data: 2015-03-19 19:59:01
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > i po prostu się go rejestruje. System (normalnego) banku dopuscza taką
    > sytuację.

    Nie zgodzę się. Zazwyczaj właśnie banki (lub ich marki handlowe) mają
    blokady na kilkukrotne założenie kartotek z tym samym Peselem. A to ze
    przychodzi nowy klient i ma pesel taki sam jak inny (o innych danych)
    powinno być potraktowane w szczególny (podejrzliwy) sposób.

    Darek

  • 13. Data: 2015-03-19 22:34:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Mar 2015 19:59:01 +0100, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:
> [...]
    danych)
    > powinno być potraktowane w szczególny (podejrzliwy) sposób.

    Nie wiem z jakimi systemami i bankami miałeś do czynienia. Unikalność
    na początku zakładali twórcy systemu bankowego z firmy A. (używany w
    dwóch dużych bankach), niestety szybko trzeba było to zmieniać. Bank
    za dużo nie może zrobić, ponieważ nie może określić (to nie jego
    rola) który pesel został nadany błędnie: ten co już jest w systemie
    czy ten co dopiero przyszedł.
    Z tego co kojarzę, te sprawy nie dotyczyły podrobionych dokumentów
    ale błędnie nadanych numerów pesel jeszcze w PRL.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2015-04-04 19:00:05
    Od: Miro Lipa <M...@t...net>

    Marek <f...@f...com> Wrote in message:

    > Nr do lub paszportu, adres, imie matki, nazwisko rodowe matki, imie
    > ojca... wymieniać dalej?
    >
    > --
    > Marek

    Data, miejsce urodzenia, dane rodziców IMO wystarczą
    --
    Pozdr

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/