    From: b...@h...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie sensowne procenty z świętym spokojem?
    Date: Sat, 22 Aug 2015 23:23:05 +0200

    Dzień dobry, witam serdecznie grupę.

    Potrzebuję porady. Szukam banku, który:
    - umożliwia zakładanie sensownych, normalnych rachunków i lokat (a nie "promocyjnych"
    w rodzaju "tylko dla nowych klientów, maksymalna kwota do 10 k zł" itp.),
    - funkcjonuje na prostych, przejrzystych zasadach (bez bimbaliona haczyków, wyjątków
    i zastrzeżeń w regulaminach),
    - nie kosztuje dużo (a najlepiej wcale :-) za otwarcie i prowadzenie konta, przelewy,
    wydanie i użytkowanie karty,
    - oferuje sensowne oprocentowanie,
    - zapewnia wygodę użytkowania (przede wszystkim przez Internet, ale zupełnie nie
    zależy mi na aplikacjach mobilnych).

    Do tej pory mam konto w Eurobanku, ale ich oferta w ogóle przestała być atrakcyjna.

    Wychodzę z założenia, że 0,3% różnicy w oprocentowaniu krezusa ze mnie nie zrobi i po
    prostu nie chce mi się poświęcać dużo czasu na optymalizację rachunków. Innymi słowy
    szukam czegoś względnie bezobsługowego z bonusem świętego spokoju. Możecie mi coś
    polecić?

    Pozdrawiam
    - Bartek