  • 1. Data: 2004-11-22 06:36:25
    Temat: Gdzie analizy?
    Od: "gregor" <g...@h...com>

    Witam

    Mam zamiar wziasc kredyt hipoteczny w CHF.
    Szukam serwisu internetowego (moze byc komercyjny) gdzie mozna sledzic
    ryzyko kursu oraz znalesc jakies analizy na ten temat z jakas madra
    interpretacja.
    Zna ktos takie cos?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-22 07:38:35
    Temat: Re: Gdzie analizy?
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "gregor" <g...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szukam serwisu internetowego (moze byc komercyjny) gdzie mozna sledzic
    > ryzyko kursu oraz znalesc jakies analizy na ten temat z jakas madra

    Ale czego dokladnie szukasz? Chcesz wiedziec jakie jest prawdopodobienstwo i
    przedzial ufnosci dla kursu Chf/Pln?
    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 3. Data: 2004-11-23 18:45:35
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Jacek Maliszewski

    > Ale czego dokladnie szukasz? Chcesz wiedziec jakie jest prawdopodobienstwo
    > i przedzial ufnosci dla kursu Chf/Pln?

    witam,
    a na podstawie ilu obserwacji sie wyznacza takie przedzialy, i czy jako
    dlugoletni praktyk mozesz zdradzic, czy metody analizy statystycznej dodaja
    tu realna wartosc praktyczna czy to tylko sztuka dla sztuki w ramach
    'wrozyla babka'?

    pozdrawiam
    trainer