  • 21. Data: 2003-08-19 08:55:33
    Temat: Re: GE hipoteczny
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    plusz wrote:

    > właśnie, że nie
    > okazuje się, że zapis ten dotyczy tylko wpłat wnoszonych po terminie
    > właściwym
    >
    > w innym przypadku, jeśli wpłacisz wcześniej to
    > a) kasa jest księgowana w dniu wymagalności raty
    > b) kasa jest księgowana po kursie obowiązującym w dniu wymagalności raty
    >
    > i jest w umowie punkt, który o tym mówi

    Wybacz, szukam takiego punktu i z żadnego nie wynika to, co piszesz. Ja
    mam tak: (przytoczę tylko ważne punkty)

    Par. 10 - spłata kredytu
    1. Spłata kredytu wraz z odsetkami, dokonywana będzie nie później niż w
    tym samym dniu kalendarzowym każdego miesiąca, w którym nastąpiła
    wypłata Kredytu, zwanym w dalszej części umowy "Terminem Płatności".
    Jeżeli Termin Płatności stalony według powyższych zadsad przypada na
    dzien, którego nie ma w danym miesiącu, to Termin Płatności za ten
    miesiąc następuje w ostatnim dniu kalendarzowym danego miesiąca. Jeżeli
    Termin Płatności jest dniem wolnym od pracy, płatność nastąpi w
    najbliższym dniu roboczym następującym po tym dniu.
    2. Spłata Kredytu bęzdie dokonywana w ratach, zwanych dalej "Ratami"
    określonych w części szczegółnej Umowy, obejmujących łącznie część
    spłacanego Kredytu oraz naliczone i należne stosowanie do par. 8
    odsetki. Raty płatne będą przez Kredytobiorcę, w złotych polskich,
    miesięcznie, z zachowaniem postanowień ust. 1.
    3. (o harmonogramie)
    4. O zachowaniu terminu płatności świadczy data wpłynięcia kwot na
    rachunek Banku w GE BM SA.
    5. (numery rachunkow)
    6. (zmiana terminu płatności na wniosek Kredytobiorcy)
    7. Rozliczenie każdej wpłaty dokonanej przez Kredytobiorcę będzie
    następować według kursu sprzedaży waluty Kredytu, podanego w Tabeli
    kupna/sprzedaży GE BM SA, ogłoszonego przez Bank w dniu wpływu środków
    do Banku.

    Ktoś ma inaczej?

    Marek