  • Data: 2002-03-18 17:02:31
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy - Totalna Ignorancja.
    Od: "AKcorp" <A...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnio walcze z tym bankniem o przyznanie mi kredytu, ale trzeba
    rozpatrzyc wniosek. Niby prosta sprawa, ale nie w tym banku.
    Teoretycznie rozpatrzenie wniosku trwa 7 dni max, ale jak sie okazuje i 4 tygodnie
    to za malo, bo tyle czasu uplynelo i nic. Nie wiem o co chodzi,
    ale facet ktory ma to zalatwiac stal sie nieuchwytny, ustala kolejne
    nieprawdziwe termny, udaje, ze jest na zebranu, rozlacza telefony.
    Poprostu w glowie sie to nie miesci. Oczywiscie nie mozna zmienic
    osoby prowadzacej kredy bo nie i nikt nic nie moze zrobic.

    Podsumowanie: omijajcie ten bank, a przynajmniej oddzial w Katowicach.

    Pozdr,
    A.