  • 1. Data: 2019-12-20 21:07:48
    Temat: GB -- wtopa kolejna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    E:

    Dzisiaj, 20.12.2019 13:01
    Rzekomy brak aktywności
    Potrafią Państwo wylogować bez uprzedzenia tuż (kilka sekund)
    po kliknięciu w 'Konta' -- rzekomo z powodu braku aktywności.
    W trakcie wysyłania Reklamacji zostałem wylogowany ponownie
    -- już po kliknięciu 'Wyślij wiadomość'.LC

    GB:

    Dzień dobry,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Każda sesja logowania do Bankowości Internetowej trwa 5 minut.
    Jeśli w tym czasie nie wykonuje Pan przejścia pomiędzy zakładkami
    (np. do kolejnej strony dyspozycji przelewu), ze względów bezpieczeństwa
    następuje automatyczne wylogowanie. Na 2 minuty przed wylogowaniem w górnej
    części strony wyświetla się komunikat z opcją przedłużenia sesji logowania.
    Zachęcam do skorzystania z tej możliwości, dzięki temu nie zostanie Pan tak
    szybko wylogowany.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

    Z poważaniem,
    Izabela Strzelczyk
    Starszy Doradca
    Getin Bank

    E:

    Dzisiaj, 20.12.2019 20:51, Leszek Ciszewski
    RE: Rzekomy brak aktywności
    Zachęcam do czytania przed odpowiadaniem.
    - NIE BYŁO CZERWONEGO PASKA NIE TYLKO PRZEZ 2 MINUTY
    PRZED WYLOGOWANIEM, ALE NAWET PRZEZ 0.2 SEKUNDY
    PRZED WYLOGOWANIEM!

    Zostałem wylogowany bez uprzedzenia!

    - Wylogowanie nastąpiło nie później niż w 2 minuty
    po kliknięciu w 'Konta'. Pisząc, sprawdzam to i owo,
    dlatego pisanie nie było niekatywnością? Owszem, ale
    zwykle (teraz też) piszę poza stosownym okienkiem
    (z różnych powodów) i tamtym razem też tak było
    -- pisałem poza okienkiem i zaglądałem tu
    i ówdzie -- między innymi w 'Konta' i 'Lokaty'...

    SZANOWNI PAŃSTWO
    Uprzejmie informujemy, że z przyczyn technicznych
    logowanie do Bankowości Internetowej i Mobilnej
    jest chwilowo niedostępne.

    Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

    POWRÓT DO getinbank.PL

    Bardzo przepraszamy
    strona jest chwilowo niedostępna
    Prosimy spróbować później

    Jest godzina 20-20 -- i od paru minut nie mogę zalogować się do GB...
    Teraz też są problemy -- techniczne. Dostęp do netu raczej mam -- co
    sprawdzam i na Jutubie, i inaczej...

    ----

    20-48 -- teraz mogłem zalogować się i teraz wklejam to, co napisałem
    wcześniej. LC

    Przynajmniej jedno wyjaśnione:

    - w GB na 2 minuty przed końcem sesji trwającej
    5 minut pojawia się czerwień monitu

    - w Millennium monit pojawia się 1 minutę przed końcem sesji

    dlatego zdawało się mi, że sesja w GB trwa krócej niż sesja w Millennium.

    [że 5 minut w Mille trwa dłużej niż 5 minut w GB -- jednak GB nie
    skraca czasu... dylatacji czasu GB nie opanował... czyli kolejny
    powód do pozostania w GB odpadł... gdybyż tak GB miał władzę nad
    czasem... niebezpiecznie? -- ale przynajmniej ciekawie...]

    --