  • 1. Data: 2019-12-20 13:16:29
    Temat: Idea - logowanie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Login, a po podaniu maskowanego hasła kręcą się niebieskie kółeczka
    i nic się nie dzieje. Strona "strong-authentication" nie ładuje
    się, SMS nie przychodzi. Nie pierwszy to raz w piątki lub niedziele.

    Arek

  • 2. Data: 2019-12-20 13:41:33
    Temat: Re: Idea - logowanie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 13:17:07 UTC+1 użytkownik Arek napisał:
    > Login, a po podaniu maskowanego hasła kręcą się niebieskie kółeczka
    > i nic się nie dzieje. Strona "strong-authentication" nie ładuje
    > się, SMS nie przychodzi. Nie pierwszy to raz w piątki lub niedziele.

    SOA#1, łącznie z sms.

    A w ogóle idea dorobiła się już logowania aliasem? Czy wciąż tylko numerek?

  • 3. Data: 2019-12-20 15:45:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >SOA#1, łącznie z sms.

    Znaczy się w ogóle działa?...

    >A w ogóle idea dorobiła się już logowania aliasem? Czy wciąż tylko numerek?

    Nie pamiętam czy sprawdzałem, używam numerka.

    No i coś serwer z opóźnieneim mi posta pokazał, wysłałem po raz drugi.
    Tym razem SMS-a już przeszedłem ale później "wystąpił nieoczekiwany błąd".

    Arek

  • 4. Data: 2019-12-20 17:26:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Login, a po podaniu maskowanego hasła kręcą się niebieskie kółeczka
    >i nic się nie dzieje. Strona "strong-authentication" nie ładuje
    >się, SMS nie przychodzi. Nie pierwszy to raz w piątki lub niedziele.

    SOA#1.

    A tak swoja droga ... coraz gorsze te odsetki.

    Idea znalazla lepsze zrodlo finansowania, wystarczy tego drobnego
    "osadu" ktorzy klienci trzymaja,
    czy zaczeli powaznie oszczedzac, i te odsetki co sa, sa przy obecnym
    rynku calkowicie wystarczajace ...

    J.

  • 5. Data: 2019-12-21 14:30:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > SOA#1.
    >
    > A tak swoja droga ... coraz gorsze te odsetki.

    Chciałem resztki odessać. Może po 1 stycznia sumienie ich ruszy
    i dadzą więcej na "nowe" ale do tego warto mieć rozładowane konto
    20-tego poprzedniego miesiąca.

> [...]
    > ktorzy klienci trzymaja,
    > czy zaczeli powaznie oszczedzac, i te odsetki co sa, sa przy obecnym rynku

    Ogólnie jest ałabo, desperaci obligacje rozważają, bardziej zasobni
    pompują nieruchomości.

    W temacie: o ile "pageinfo" "inspect" itp. dobrze pokazują
    popełnili coś 10 grudnia. Chociaż już w listopadzie bywały problemy.
    Zrobiłem coś wbrew zasadom i udało się wleźć. Może dlatego
    wyświetlał (nietrafiony) komunikat "Połączenie z systemem bankowości
    internetowej Idea Bank zostało zainicjowane w innej karcie. W celu
    korzystania z systemu zamknij jedną z kart przeglądarki internetowej."
    Zwłaszcza, że widywałem go już ze dwa lata temu przy bezproblemowych
    sesjach.

    Arek

  • 6. Data: 2019-12-21 19:13:23
    Od: cef <c...@i...pl>