  • 11. Data: 2002-01-15 08:01:08
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne 28 lutego
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    maryan <m...@b...pl> wrote:

    > Trochę bezsensu... większość TFI pobiera prowizję przy wpłacie (czas
    > promocji
    > i zerowych opłat już się skończył ;-)) więc możesz na tym wyjść jeszcze
    > gorzej
    > (biorąc pod uwagę fakt, że możesz posiadać także inne TFI niż Obligacyjne)!

    Wiekszosc obligacji i pienieznych ma zerowe oprocentowanie albo niziutkie.

    > Zresztą na przykładzie: PEKAO pobiera 2,5% (można stargować do 2% ;-))
    > od wpłaty na fundusz Obligacji (im kwota wyższa tym mniej, ale w to nie
    > wnikamy)

    Nie ma TFI Pekao , a co do akcyjnych to sie zgodze. Oczywiscie wszystkie
    te manewry maja sens przy kilkuset kilo zlotych

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 12. Data: 2002-01-15 19:44:25
    Od: <p...@f...polbox.pl>

    > Art. 15. Przepisy niniejszej ustawy mają zastosowanie do opodatkowania
    > dochodów (strat) uzyskanych od 1 stycznia 2002 r., z wyjątkiem art. 1 pkt 9
    > lit. a) tiret drugie (chodzi o pkt 1b i 1c w ust. 1 w art. 30 ustawy -
    > dopisek redakcji), który ma zastosowanie do dochodów (przychodów) uzyskanych
    > począwszy od 1 marca 2002 r.

    Czyli 28.02 w temacie TFI można nic nie robić. Ale z powyższego wynika kolejna
    zagadka:

    Założyłem lokatę 6 m-cy 01.12.2001, czy to znaczy, że obelkują tylko połowę
    odsetek ??

    Jakieś sugestie?

  • 13. Data: 2002-01-15 21:05:05
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@f...polbox.pl> napisał w
    wiadomości

    > Założyłem lokatę 6 m-cy 01.12.2001, czy to
    znaczy, że obelkują tylko połowę
    > odsetek ??

    IMO za okres od 01.12.2001 do 28.02.2002 nie
    obelkują

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-16 08:38:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@f...polbox.pl>
    > Założyłem lokatę 6 m-cy 01.12.2001, czy to znaczy, że obelkują tylko
    połowę
    > odsetek ??
    >
    > Jakieś sugestie?

    mniej wiecej polowe, jak zmienna stopa to nie wiadomo dokladnie
    to ma dzialac tak jakby do rozliczania odsetek dodali date 1.3.2002
    i na nią obliczone odsetki sa bez podatku a reszta z podatkiem
    *** blad ***
    PS - a w jakim banku zalozyli ci w sobote 1.12.2001 lokate
    - to mogla byc najwyzej lokata odnowiona ;-))

  • 15. Data: 2002-01-16 16:07:17
    Od: <p...@f...polbox.pl>

    > PS - a w jakim banku zalozyli ci w sobote 1.12.2001 lokate
    > - to mogla byc najwyzej lokata odnowiona ;-))

    Taki skrót myślowy żeby 6 m-cy podzieliło się równo na pół.