  • 1. Data: 2002-01-11 14:46:05
    Temat: Firmowe w Lukasie ???
    Od: "Gosia" <k...@n...e.pl>

    Dzień Dobry,

    czy w banku Lukas można założyć sobie konto firmowe ? Jeśli tak to na jakich
    warunkach ? Szukałam na ich stronie ale nie udało mi się znaleźć.

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie
    Gosia

  • 2. Data: 2002-01-11 15:49:09
    Temat: Re: Firmowe w Lukasie ???
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gosia" <k...@n...e.pl> napisał w
    wiadomości

    > czy w banku Lukas można założyć sobie konto
    firmowe ?

    Nie

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-11 23:52:17
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Na dzień dzisiejszy tylko lokaty negocjowane dla firm!

    Są plany uruchomienia w najbliższej przyszłośći obsługi małych i średnich
    firm...

    Cześć

  • 4. Data: 2002-01-14 09:27:51
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > Na dzień dzisiejszy tylko lokaty negocjowane dla firm!
    > Są plany uruchomienia w najbliższej przyszłośći obsługi małych i średnich
    > firm...

    Ale to juz pewnie jako Credit Agricole co :))

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/