  • 11. Data: 2002-08-14 10:44:30
    Temat: Re: FORTIS - miłe zaskoczenie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale to już inna bajka.
    > * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *

    Jak dostaniesz VC - to daj znac?? :)

  • 12. Data: 2002-08-14 14:56:09
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    AMRA wrote:

    > Jak dostaniesz VC - to daj znac?? :)

    Tak mnie to pytanie zainteresowało, że zapytam: PO CO?

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 13. Data: 2002-08-14 15:08:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak mnie to pytanie zainteresowało, że zapytam: PO CO?

    Po co VC, czy po co masz dac znac :)

  • 14. Data: 2002-08-14 17:06:40
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    AMRA wrote:

    > Po co VC, czy po co masz dac znac :)

    O, nawet rozgraniczyłeś te 2 podwersje pytania ;) specjalnie je tak
    sformułowałem, aby zobaczyć, jak je zinterpretujesz. Interesuje mnie i
    jedno i drugie. Tzn. po co mi w fortisie karta wypukła i dlaczego mam Ci
    dać znać.

  • 15. Data: 2002-08-14 18:04:45
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Lukasz Komsta" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > i dlaczego mam Ci dać znać.

    Widac ze nieregularnie czytasz grupe ;)
    To juz taka bitwa AMRA vs Fortis ;)

    Pozdrawiam
    Rafal M

  • 16. Data: 2002-08-14 18:39:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    .

    > Ale to już inna bajka.

    Niom, czekam z niecierpliwoscia na oczyszczenie konta ;-)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-08-15 00:01:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > sformułowałem, aby zobaczyć, jak je zinterpretujesz. Interesuje mnie i
    > jedno i drugie. Tzn. po co mi w fortisie karta wypukła i dlaczego mam Ci

    Nie wiem po co Tobie, ale mnie sie przydalaby. I kiedy zaladalem w koncie
    byla ona w warunkach umowy (bo tak potraktowalem oficjalne informacje
    prasowe banku oraz powstale na jego podstawie materialy w prasie i
    Internecie).
    No i karta wypukla przyda sie zawsze - a chociazby po to iz VE Fortisa
    _relatywnie_ (podkreslam to) czesto ma problemy z autoryzacja. Wtedy
    pozostaje Ci wyciagniecie innej karty (nawet innej VE z innego banku), lub
    tez wlasnie VC - mam pewnosc, ze przejdzie. A jak to, ze czlowiek lubi byc
    wygodny - najlepiej miec obie te karty na jednym koncie - zeby nie robic
    zamieszania.

    Tak jestes postawiony przed alternatywa, ze jesli nie zadziala ci wlasnie
    karta - bo sa problemy z autoryzacja, to.... no wlasnie - to co zrobisz -
    masz opcje, ze pojdziesz do bankomatu, ale jesli go nie ma w poblizu???

    Podkreslam jeszcze raz, ze piszac _relatywnie_ mialem swoje wlasne odczucia
    z placenia karta VE Fortisa, ale wiem, ze nie jestem w tych odczuciach
    odosobniony.
    Oczywiscie relatywnie i tak znaczy b. rzadko, ale jednak w kilku niezbyt
    milych sytuacjach mi sie to zdazylo. Raz niestety mialem tylko VE i musialem
    leciec do bankomatu. Tak nosilby,m tylko VC i po problemie.

    A co do drugiej czesci - to juz byla ironia, zeby ostudzic twoje duze
    podniecienie funkcja, ktora mam np w takim zwyklym BZWBK (dawny WBK)